صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / کشف ۱۸ کیلوگرم روانگردان از گاراژی در شرق تهران
کشف ۱۸ کیلوگرم روانگردان از گاراژی در شرق تهران

کشف ۱۸ کیلوگرم روانگردان از گاراژی در شرق تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری قاچاقچی معروف و سابقه دار مواد مخدر روانگردان با 18 کیلوگرم روانگردان در شرق تهران خبر داد.

دستگیری

سرهنگ محمد بخشنده در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: چندی پیش در پی دریافت چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر توزیع و فروش مواد مخدر روانگردان در شرق تهران، تیمی از مأموران مجرب پایگاه یازدهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و در پایش‌های اطلاعاتی صورت گرفته مخفیگاه متهم در محدوده تهرانپارس را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه مأموران با هماهنگی مقام قضائی به مخفیگاه متهم اعزام شدند، تصریح کرد: مأموران در یک عملیات هماهنگ و منسجم موفق شدند ضمن ورود به مخفیگاه متهم که در یک گاراژ در شرق پایتخت بود، متهم را دستگیر و از مخفیگاه وی مقدار ۱۸ کیلو گرم مواد مخدر روانگردان را کشف و ضبط کنند.

بخشنده با اشاره به انتقال متهم به پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهارکرد: متهم تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود مبنی بر توزیع و فروش مواد روانگردان اعتراف کرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با تاکید بر اینکه تحقیقات برای شناسایی سایر افراد مرتبط به پرونده همچنان ادامه دارد، گفت: با اعتراف صریح متهم، وی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کاهش ۹.۵ درصدی سرقت در تهران/ ورود ۵۰ موتور سنگین به ناوگان پلیس برای دستگیری سارقان

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در سومین جلسه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.