صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / چمنیان: بعد از عملکرد تیم ملی در روسیه، انتظارات از ما بالا رفته

چمنیان: بعد از عملکرد تیم ملی در روسیه، انتظارات از ما بالا رفته

سرمربی تیم ملی نوجوانان می‌گوید موفقیت تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران باعث بالا رفتن انتظارات از تیم تحت هدایت او شده است.

عباس چمنیان

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عباس چمنیان درباره  وضعیت تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران گفت: در شش ماهه نیمه دوم سال ۹۶ که اردوی تدارکاتی بین المللی نداشتیم، در سایه پیگیریهای فدراسیون فوتبال و به طور مشخص دستور دبیرکل و مساعدتهای کمیته جوانان و امور بین الملل توانستیم به قطر، چین و اردن برویم. همچنین فردا (پنجشنبه ۱۴ تیر ماه) برای اردوی آماده سازی و انجام دو دیدار دوستانه با تیمهای ملی فوتبال جوانان آذربایجان عازم این کشور خواهیم شد.

وی در ادامه در خصوص دو دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال نوجوانان اردن بیان کرد: با توجه به برگزاری امتحانات مدارس، وقفه یک ماههای در اردوهای ما رخ داده بود و به همین دلیل دو بازی دوستانه با نوجوانان اردن انجام دادیم. در مجموع از روند کار راضی هستیم. بعد از بازی با اردن اردو را تعطیل نکردیم و از ۲۷ خرداد تا ۲۰ تیرماه برنامه فشرده ای را برای بازیکنان در نظر گرفتیم تا آنها را در شرایط مسابقه قرار دهیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در اضافه کرد: بعد از عملکرد خوب تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه تمام نگاه رسانه‌ها در حال حاضر به تیمهای ملی امید و نوجوانان است. انتظار از تیم ملی نوجوانان بالا رفته است. حفظ موفقیت سخت‌تر از کسب موفقیت است و تیم ملی نوجوانان ما موفقیتی را کسب کرد که رسالت ما و کادرفنی را سخت‌تر می‌کند.

چمنیان درباره تیمهای هم گروه با ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: با اندونزی، ویتنام و هند هم گروه هستیم. بازی اول برابر اندونزی است. فیلم بازی‌های این تیم را به دست آوردیم و در حال رصد و آنالیز هستیم. با توجه به افکار عمومی و البته خود ما تصور داشتیم اندونزی تیم پایین تری نسبت به ویتنام و هند باشد، اما تیم خطرناکی است. باید مقابل آنها خیلی هوشیار باشیم. با هند و ویتنام بازی کرده‌ایم و شناخت کامل تری نسبت به اندونزی داریم.   

وی در پایان در خصوص ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران گفت: ۶۰ تا ۷۰ درصد ترکیب مشخص است، البته درهای تیم ملی نوجوانان را باز گذاشتهایم و طی یک ماهه آینده با کمک کمیته جوانان استعدادهای کشف نشده در استانها را شناسایی کرده و به نفرات اصلی اضافه می کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پرسپولیس به تیم رونالدو خورد، سپاهان به یاران بنزما/ همگروهی نساجی با هم‌تیمی‌های نیمار

به گزارش کسب و کار نیوز، مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.