صفحه اصلی / استان ها / کردستان / میزبانی مسابقات تکواندو کشوری از کردستان گرفته شد
میزبانی مسابقات تکواندو کشوری از کردستان گرفته شد

میزبانی مسابقات تکواندو کشوری از کردستان گرفته شد

رئیس هیات تکواندوی شهرستان بیجاراز لغو میزبانی مسابقات تکواندو کشوری در کردستان خبر داد.

تکواندو

محرم نمکی در گفت‌وگوی اختصاصی با ایسنا ـ منطقه کردستان، در رابطه با لغو این میزبانی برای کردستان گفت: بیجار بعد از میانه دومین شهرستان در کشور بود که میزبانی مسابقات تکواندو در رده نونهالان کشوری را برعهده داشت.

وی افزود: به مدت یک سال در حال انجام مقدمات برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی بودیم، و در بازدید های انجام شده از سالن محل برگزاری و خوابگاه های شهرستان توانستیم رضایت فدراسیون را به دست بیاوریم.

رئیس هیات تکواندو شهرستان بیجار در ادامه سخنان خود افزود: در بحث خوابگاه ها برای استراحت ورزشکاران خوشبختانه با اداره آموزش و پرورش به نتیجه رسیدیم و با در اختیار قرار دادن این خوابگاه ها بهترین امکانات رفاهی را برای ورزشکاران مهیا بود.

وی با اشاره به دلیل لغو این مسابقات در استان کردستان گفت: متاسفانه نبود خوابگاه ورزشی، عدم همکاری ریاست مهمانسرایی که محل استراحت داوران این مسابقات را بر عهده داشت و نبود مهمانسرا و خوابگاه جایگزین باعث لغو این مسابقات شد .

وی با اشاره به تعداد تیم ها و شرکت کنندگان در این مسابقه گفت: مقرر شده بود که این مسابقات با شرکت ۹۰۰ ورزشکار دختر و پسر در قالب ۳۰ تیم از ۳۰ استان کشور برگزار شود.

رئیس هیات تکواندو شهرستان بیجار یادآور شد: با برآورد های انجام شده برگزاری این مسابقات ۲۳۰ میلیون تومان هزینه به همراه داشت که مقدار زیادی از این هزینه در شهرستان باقی می ماند .

وی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه هیچ کدام از شهرستان های استان درخواست این میزبانی را نداشتند و این میزبانی از استان خارج شد .

لازم به ذکر است، این مسابقات در تاریخ ۱۹ تیر ماه سال جاری در شهر قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرغ‌

تست اعتیاد مرغ‌های کردستان منفی اعلام شد

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایسنا, مجتبی ورمقانی با تکذیب خبر خوراندن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.