صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / صمیمی: جشنواره بزرگ جانبازان و معلولان را برگزار می کنیم/ ۱۶۰ هزار ورزشکار داریم
صمیمی: جشنواره بزرگ جانبازان و معلولان را برگزار می کنیم/ ۱۶۰ هزار ورزشکار داریم

صمیمی: جشنواره بزرگ جانبازان و معلولان را برگزار می کنیم/ ۱۶۰ هزار ورزشکار داریم

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان از برگزاری جشنواره جانبازان و معلولان خبر داد.

آغاز ثبت‌نام پست ریاست فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان

به گزارش کسب و کار نیوز منطقه لرستان، حمید علی‌صمیمی در مجمع انتخابات هیأت جانبازان و معلولان لرستان اظهار کرد: با توجه به رشته‌های ورزشی فدراسیون ما، باید خودمان را با فدراسیون‌های دیگر هماهنگ کنیم و بتوانیم جامعه معلولان را در رشته‌های مختلف در امر ورزش یاری دهیم.

وی ادامه داد: ورزش‌های جانبازان و معلولان الان در ۲۲ رشته بانوان و آقایان فعال است که از لحاظ کمی و کیفی باید تمام موارد موردنظر دیده شود.

علی‌صمیمی تصریح کرد: بیشتر فدراسیون‌ها یک رشته را تحت پوشش دارند ولی ما باید ۲۲ رشته را مدیریت کنیم.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان یادآور شد: بیش از ۱۶۰ هزار ورزشکار جانباز و معلول داریم که از این تعداد ۸۰ هزار نفر ساماندهی شده، ۲۵ هزار ورزشکار به طور مستمر و ۵ هزار نفر به صورت حرفه‌ای فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه امسال چهلمین سال فجر انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: قصد داریم جشنواره بزرگ جانبازان و معلولان را تا پایان سال جاری به همین مناسبت برگزار می‌کنیم.

علی‌صمیمی تأکید کرد: به دنبال موفقیت در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا و پارالمپیک توکیو هستیم و شرایط را برای رسیدن به این مهم فراهم می‌کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.