صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / تیراندازی شبانه پلیس برای دستگیری سارق حرفه‌ای
تیراندازی شبانه پلیس برای دستگیری سارق حرفه‌ای

تیراندازی شبانه پلیس برای دستگیری سارق حرفه‌ای

رئیس کلانتری 179 خلیج فارس از دستگیری یکی از دزدان حرفه ای خودرو با شلیک پلیس خبر داد.

دستگیری

به گزارش کسب و کار نیوز، سرهنگ حسین عادلی دراین باره گفت: حوالی ساعت ۳۰ دقیقه بامداد دیروز مأموران کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس هنگام گشت زنی در محدوده آزادگان متوجه رفتار مشکوک راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید شده و دقایقی آن را تحت نظر قرار دادند تا پاسخ استعلام پلاک انتظامی خودروی سواری مشخص شد. 

وی با بیان اینکه بنابر استعلام صورت گرفته مشخص شد که خودروی مذکور چند روز قبل به سرقت رفته و دارای سابقه ثبت سرقت است، گفت:  ماموران انتظامی برای توقیف خودرو به آن نزدیک و دستور توقف را صادر کردند اما راننده خودرو که متوجه حضور ماموران در همان نزدیکی شده بود، سعی کرد با خارج شدن از بزرگراه و حرکت به سمت راه های فرعی فیروز آباد از دست ماموران فرار کند.

رئیس کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس ادامه داد: در ادامه، تعقیب و گریز میان ماموران و متهم آغاز شد و سرانجام در حالی که متهم بدون توجه به دستور ایست در حال فرار با سرعت بالا بود، ماموران مجبور شدند خودروی سارق را با شلیک چند تیر هوایی متوقف کنند. 

وی افزود: اما این بار متهم قصد داشت تا با رها کردن خودرو با پای پیاده به سمت درختان این محدوده فرار کند که ماموران موفق شدند او را دستگیر و به همراه خودرویش به کلانتری منتقل کنند.

عادلی با اشاره به انجام بازجویی از متهم گفت: متهم که بررسی سوابقش نشان داد از سارقان حرفه ای خودرو است، در کلانتری تحت بازجویی قرارگرفته و در همان بازجویی های اولیه به سرقت چندین خودرو و لوازم داخل خودروها اعتراف کرد.

رییس کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم گفت: این فرد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کشف ۲۵۹ میلیون عدد انواع واحد ارز از دلالان

به گزارش کسب و کار نیوز، وی ادامه داد: در همین راستا نیز از از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.