صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / توسعه فعالیت میربیزنس بانک در روسیه
توسعه فعالیت میربیزنس بانک در روسیه

توسعه فعالیت میربیزنس بانک در روسیه

مدیرعامل بانک ملی ایران از برنامه ریزی برای توسعه فعالیت های میربیزنس بانک در روسیه خبر داد.

بانک ملی

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده در دیدار با معاون رئیس کل بانک مرکزی روسیه با بیان این که روسیه روابط بانکی خوبی با ایران دارد، اظهار کرد: روابط دوستانه دو کشور ایران و روسیه بسیار مناسب بوده و ظرفیت های تجاری و اقتصادی دو کشور نیز بسیار زیاد است و تجار ایران و روسی به خوبی با هم در حال همکاری هستند، بنابراین تسهیل اقدامات بانکی می تواند به توسعه بیشتر این روابط بیانجامد.

در این دیدار معاون رئیس کل بانک مرکزی روسیه تاکید کرد: این بانک از توسعه همکاری ها با بانک ملی ایران به ویژه گسترش فعالیت میربیزنس بانک به صورت همه جانبه حمایت خواهد کرد.

دیمیتری اسکو بلکین با بیان این که روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور ایران و روسیه پیوسته در حال گسترش است، اظهار داشت: بانک ملی ایران در نظام بانکی روسیه به خوبی شناخته شده است و ما از همکاری با این بانک بسیار خاطرات خوبی داریم.

وی همچنین بزرگی و قدمت بانک ملی ایران را یکی از مهمترین پارامترهای مورد نظر بانک مرکزی روسیه برای ادامه همکاری های دو جانبه خواند و افزود: نگاه ما به افزایش سرمایه و توسعه شبکه شعب میربیزنس بانک مثبت است و امیدواریم این موضوع هر چه سریعتر محقق شود.

معاون رئیس کل بانک مرکزی روسیه و هیات همراه همچنین در جریان حضور خود در بانک ملی ایران، از موزه و زورخانه بانک بازدید کرده و با بخش های مختلف آن آشنا شدند.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.