صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / اخباری از مذاکرات برای شکستن محاصره الفوعه و کفریا در حومه ادلب
اخباری از مذاکرات برای شکستن محاصره الفوعه و کفریا در حومه ادلب

اخباری از مذاکرات برای شکستن محاصره الفوعه و کفریا در حومه ادلب

روزنامه الوطن سوریه از مذاکرات برای باز کردن مسیری به سمت شهرک‌های شیعه نشین الفوعه و کفریا در حومه شمال شرقی ادلب و تحویل حومه شمالی حماة به ارتش سوریه خبر داد. این دو شهرک بیش از سه سال است که از سوی شورشیان تحت محاصره است.

فوعه و کفریا

به گزارش کسب و کار نیوز، روزنامه الوطن سوریه به نقل از منابع نزدیک به گروه‌های مسلح در شمال غرب این کشور نوشت: اخبار درباره استعفای “دولت نجات” وابسته به جبهه النصره در شمال سوریه در راستای آماده‌ کردن اوضاع از سوی ترکیه برای موفقیت مذاکرات است تا گروه تروریستی “حراس الدین” در شمال که رقیب النصره است نابود شود و طبق تمایل ترکیه زمام امور در مناطق تحت سیطره جبهه النصره تنها در دست این گروه باشد.

به گفته این منابع، این توافق درباره تحویل حومه شمالی حماه به ارتش سوریه است تا ارتش جنگی را در ادلب علیه گروه حراس الدین آغاز کند.

این منابع سرنوشت شمال حماه و جنوب ادلب را به سرنوشت درعا تشبیه کردند؛ زمانی که آمریکا از گروه‌های تروریستی در جنوب و درعا برای تفاهم با روسیه دست کشید.

این درحالی است که ناامنی در استان ادلب همچنان ادامه دارد و این استان شاهد بمب‌گذاری‌ها و انفجار و ترور است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آغاز به کار اجلاس رسمی بانک توسعه اسلامی در ریاض با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی/مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی

به گزارش کسب و کار نیوز ، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.