صفحه اصلی / سیاسی / دولت / آخرین اخبار وزیر صنعت،معدن و تجارت از مصوبه تجاری دولت

آخرین اخبار وزیر صنعت،معدن و تجارت از مصوبه تجاری دولت

شریعتمداری خبر داد که دارندگان کارت های تجاری باید بر اساس مصوبه امروز دولت عمل کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد شریعتمداری در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز هیات وزیران یکی از مباحثی که مطرح شد، موضوع اصلاح آیین نامه اجرایی صدور کارت بازرگانی در اتاق های بازرگانی صنایع و معادن سراسر کشور بود.

وی ادامه داد: بر اساس این آیین نامه روش های صدور کارت به سه دسته ؛ کسانی که برای سال اول کارت بازرگانی دریافت کردند،کسانی که برای سال دوم کارت گرفته اند و کسانی که برای سومین سال برایشان کارت صادر شده است تقسیم شده اند. برای این سه گروه آیین نامه اجرایی سقفی مشخص و معین کرده است که دارندگان کارت بازرگانی سال اول تا سقف ۵۰۰ میلیون دلار و دارندگان کارت تجاری در سال دوم تا سقف ۲میلیون دلار و بعد از آن بدون محدوده استفاده از کارت بازرگانی را خواهند داشت.
شریعتمداری سپس گفت: رسیدگی به جرایم تخلفات صورت گرفته در امور تجاری بر اساس آیین نامه اجرایی مصوب امروز دولت بر عهده کار گروهی قرار گرفت که با تصویب آن کارگروه تعلیق یا ابطال کارت بازرگانی صورت می گیرد.
وی خاطرنشان کرد:امکان واگذاری کارت بازرگانی و استفاده از آن بر اساس آیین نامه اجرایی توسط دارندگان غیر از کارت ممنوع شد.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

بهادری جهرمی: یارانه نقدی در دولت شهید رییسی ۹ برابر شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.