صفحه اصلی / استان ها / کهگیلویه و بویراحمد / واکنش مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد به آلوده بودن آب “لوداب”
واکنش مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد به آلوده بودن آب “لوداب”

واکنش مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد به آلوده بودن آب “لوداب”

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آب منطقه لوداب در شهرستان بویراحمد از باکیفیت ترین و سالم‌ترین آبهای استان است.

آب شرب

به گزارش کسب و کار نیوز، فیض اله پاسره افزود: آب روستاهای لوداب از چشمه ای تامین می شود که جزو با کیفیت ترین آب های استان است. 

وی اظهارکرد: در بالا دست این چشمه یک رودخانه دائمی جریان دارد که متاسفانه به درون چشمه نفوذ کرده بود. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه آلودگی مخزن صحت ندارد، خاطرنشان کرد: مشکل در نفوذ آب از رودخانه به چشمه بود که با تلاش همکاران ما آب چشمه و رودخانه در حال حاضر هیچ ارتباطی با هم ندارند و آب شرب مردم کاملاً سالم و بهداشتی است. 

پاسره ضمن تقدیر از تلاش های دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشت استان، تصریح کرد: با وجود همه معارضات مسیر، شخصاً با همراهی کارکنان به منطقه رفتیم و به صورت اورژانسی منشأ آلودگی را شناسایی و ارتباط چشمه و رودخانه را قطع کردیم . 

وی با اشاره به اینکه کم کاری در امر آبرسانی سالم پذیرفته نیست و با هر شخص کم کار در هر جایگاهی برخورد قاطع خواهد شد، ادامه داد: اگرچه پراکندگی روستاهای استان در ۱۶۴۰ نقطه کار خدمات رسانی را با سختی هایی همراه ساخته است اما این را دلیلی بر بی توجهی به خدمات رسانی نمی دانیم و با همین تعداد نیرو و امکانات کمی که داریم در تلاش برای رساندن بهترین خدمات  به روستائیان هستیم کما اینکه در همین منطقه لوداب یکی از بزرگترین مجتمع های آبرسانی با اعتباری قریب به ۵۰ میلیارد ریال و پوشش ۷۵۰۰ نفر در حال اجرا است . 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن عذرخواهی از مردم لوداب، اضافه کرد: باید بپذیریم با کم آبی و خشکسالی بی سابقه ای روبرو هستیم و برخی تغییرات طبیعی و جغرافیایی بدون خواست و اراده ما در حال انجام است، در این شرایط حراست از آب موضوع پر اهمیتی در وهله اول برای ما مسئولان و در وهله بعد برای مردم است، باید تلاش شود ضمن توسعه و ترمیم خطوط آبرسانی، از هدر روی آب در مصارف کشاورزی و باغداری در روستاها اجتناب شود. 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرکز فنی و حرفه ای

فعالیت ۹۷ مرکز فنی و حرفه ای در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “فرج اله راد” افزود: ۱۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.