صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / مبارزه با پدیده قاچاق نیازمند انگیزه قوی و انسجام همه جانبه
مبارزه با پدیده قاچاق نیازمند انگیزه قوی و انسجام همه جانبه

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد

مبارزه با پدیده قاچاق نیازمند انگیزه قوی و انسجام همه جانبه

‌استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مبارزه با پدیده قاچاق نیازمند انگیزه قوی و انسجام همه جانبه است، لذا بایستی راهبرد منجسم با مشارکت همه دستگاه‌های اثرگذار اتخاذ شود تا ضمن حمایت از تولید داخلی؛ مبادله اقلام را به صورت نظام مند و ساماندهی شده در دستور کار قرار دهد.

 

‌به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، ‌‌سید دانیال محبی در جلسه کمیسیون برنامه ریزی‌، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با تاکید بر تشکیل کارگروه تخصصی ویژه در این امر افزود: لازم است کارگروه تخصصی ویژه ذیل همین کمیسیون و با عضویت اعضایی که تأثیر مستقیم دارند، تشکیل شود تا بدون جانبداری و با برنامه ریزی همه لایه‌ها و سطوح کار را بررسی و کارشناسی و به یک راهبرد عملیاتی مستمر برسد‌.

استاندار با تأکید بر اینکه ساماندهی واردات دام از مبادی ورودی استان یک ضرورت است، خاطرنشان کرد: نظام مندی و قانون مندی لازمه امر واردات دام به کشور است، لذا در بخش ساماندهی واردات دام بایستی تیمی متشکل از دستگاه‌های متناظر انتخاب شوند که از لحاظ سلامت کاری و برنامه ریزی نسبت به دیگران بهتر باشند‌.

محبی با اشاره به قاچاق سوخت گفت: با توجه به خشکسالی‌های اخیر و تنگناهای معیشتی مرزنشینان هدف از اختصاص سهمیه سوخت ارتقاء وضعیت معیشتی بخشی از افراد جامعه است که در تنگنای معیشتی قرار دارند‌.

نماینده عالی دولت در استان ایجاد نظام هوشمند و یکپارچه برای بهره مندی همه مرزنشینان و جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی را امری ضروری دانست و افزود: ما مسئولان باید برای عموم مردم نقشی مثبت و اثرگذار داشته باشیم، به گونه‌ای که هریک از شهروندان که مستحق تر است، بیشتر از این مزایا برخوردار شود‌.

استاندار در پایان تصریح کرد: سوخت برای مردم یک نعمت است باید تلاش کنیم این نعمت به کسانی که استحقاق دارند برسد نه اینکه مزایای آن به کام عده‌ای سوءاستفاده‌گر باشد‌.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.