صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / روزهای گرم تابستان، استقبال سرد از تئاتر شهرو سنگلج
روزهای گرم تابستان، استقبال سرد از تئاتر شهرو سنگلج

روزهای گرم تابستان، استقبال سرد از تئاتر شهرو سنگلج

مجموعه تئاتر شهر و تماشاخانه سنگلج تعداد تماشاگران خود برای نمایش های روی صحنه خود را اعلام کردند.

به گزارش کسب و کار نیوز از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، مجموعه تئاتر شهر که پنج نمایش در سالن های چهارسو، قشقایی، سایه و پلاتو بر صحنه دارد آمار تماشاگران هر نمایش را تا تاریخ هشتم تیر ماه جاری اعلام کرده است.
در سالن چهارسو با ۱۲۲ صندلی نمایش «دیر راهبان» به کارگردانی کیومرث مرادی با ۱۷ اجرا ۴۳۸ بلیت تمام بها، ۲۲۳ بلیت نیم بها، ۲۷۷ بلیت تخفیف دار و ۴۱۶ بلیت میهمان ارائه داده و در مجموع میزبان یک هزار ۳۵۴ تماشاگر بوده است برای این نمایش مبلغ ۲۳۱ میلیون و ۳۳۰ هزار ریال در گیشه ثبت شده است.
در سالن قشقایی با گنجایش ۹۶ نفر نمایش «تو مشغول مردنت بودی» به کارگردانی مژگان خالقی، طی ۱۲ اجرا، ۱۱۴ بلیت تمام بها، ۲۱۲ بلیت نیم بها، ۸۵ بلیت تخفیف دار و ۲۴۵ بلیت میهمان ارائه کرده و در مجموع ۶۵۶ تماشاگر آن را دیده اند. برای این نمایش در گیشه مبلغ ۸۶ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال ثبت شده است.
در سالن سایه دو نمایش در حال اجرا هستند که «تئاتر قجری» به کارگردانی داریوش رعیت طی ۱۵ اجرایی که پشت سر گذاشته ۴۲۹ تماشاگر داشته است. برای این نمایش ۹۳ بلیت تمام بها ، سه بلیت نیم بها، ۲۰ بلیت تخفیف دار و ۳۱۳ بلیت میهمان ارائه شده که رقم گیشه ۳۳ میلیون و ۱۵۰ هزارریال رسیده است.
نمایش ‘پلاس پلاس به توان دو ‘ به کارگردانی سینا شفیعی دیگر نمایش این سالن طی ۱۴ نوبت ۳۸۷ تماشاگر داشته است. ۸۱ بلیت تمام بها، سه بلیت نیم بها، ۷۱ بلیت تخفیف دار و ۲۳۲ بلیت میهمان برای این نمایش ارائه شده و مبلغ ۴۱ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان در گیشه دارد. گنجایش سالن سایه ۷۲ صندلی است.
نمایش «پرتی» به کارگردانی بهار رضی زاده نیز که در پلاتو اجرای مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است طی پنج اجرایی که تا پایان هفته گذشته داشته میزبان ۱۴۸ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۳۶ بلیت تمام بها، ۶۲ بلیت تخفیف دار و ۵۰ بلیت میهمان ارائه شده که رقم گیشه آن ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال ثبت شده است.
آمار هفتگی تماشاخانه سنگلج نیز برای دو نمایش نیرنگ اورنگ و عکس خانوادگی اعلام شده است که رشد تماشاگران این دو نمایش را در هفته دوم اجرا نشان می دهد.
نمایش «نیرنگ اورنگ» به کارگردانی مرتضی برزگرزادگان در این هفته میزبان ۲۹۶ تماشاگر بوده که شامل ۱۰ بلیت تمام بها، هفت بلیت نیم بها، ۵۷ بلیت تخفیف دار و ۲۲۲ بلیت میهمان بوده است. مبلغ ۱۴ میلیون و ۲۵ هزار ریال در گیشه برای این نمایش ثبت شده است.
نمایش «عکس خانوادگی» به کارگردانی رضا بهرامی نیز از سوم تا هشتم تیر ماه میزبان ۱۵۶ تماشاگر بوده که هفت بلیت تمام بها، شش بلیت نیم بها، ۵۸ بلیت تخفیف دار و ۸۵ بلیت میهمان را شامل می شد. گیشه هفته گذشته این نمایش ۱۳ میلیون و ۳۲۵ هزار ریال ثبت شده است.
فراهنگ ** ۷۵۶۱ ** ۱۴۱۸

همچنین مطالعه کنید:

کاربران آپارات سال گذشته ۶۳ میلیارد تومان درآمد داشتند

به گزارش کسب و کار نیوز ، از زمان راه‌اندازی سامانه درآمدزایی آپارات، اقبال کاربران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.