صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / دانلود غیرمجاز فیلم‌ها به هنرمندان ضربه مهلکی زده است
دانلود غیرمجاز فیلم‌ها به هنرمندان ضربه مهلکی زده است

بازیگر مجموعه «شهرزاد» :

دانلود غیرمجاز فیلم‌ها به هنرمندان ضربه مهلکی زده است

بازیگر مجموعه «شهرزاد» گفت: نمایش خانگی و هنرمندان پشت صحنه سینما و تلویزیون باید حمایت شوند وگرنه با دانلود غیرمجاز، سرمایه تهیه کنندگان اگر گنج قارون هم باشد، تمام خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، امیرحسین رستمی ظهر امروز سه شنبه ۱۲ تیر در نشست رسانه‌ای عوامل مجموعه «ساخت ایران ۲» با عنوان «تماشای غیرمجاز شبکه نمایش خانگی ممنوع»، اظهار داشت: در شرایط نامناسب اقتصادی، موج سریال‌سازی در شبکه نمایش خانگی باعث شده است که بسیاری از همکاران ما در پشت صحنه سینما که بیکار بودند درآمدی برای خود کسب کنند و این خبر بسیار خوب و امیدوار کننده‌ای است.
وی افزود: اما متاسفانه دانلود غیرمجاز درحال ضربه زدن به این رسانه (شبکه نمایش خانگی) است و فیلمسازان ما را برای حضور در نمایش خانگی دلسرد کرده است.
این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه در خارج از کشور به دنبال ایرانستان کردن کشور هستند، گفت: یعنی می خواهند ایران را به چند کشور تقسیم کنند ولی ما با حمایت از یکدیگر و جلوگیری از فقر می توانیم کشور را حفظ کنیم.
وی گفت: متاسفانه جناح های مختلف در کشور نیز به دنبال تخریب یکدیگر هستند بنابراین به نظر می رسد برای مراقبت از کشور، مردم باید از یکدیگر حمایت کنند.
بازیگر مجموعه «لیسانسه ها» با ابراز تاسف از اینکه هنرمندان بازنشستگی ندارند و بیمه هم نیستند، افزود: تا کی باید برای هنرمندان در میانسالی و برای درمان، گل‌ریزان کرد و این اصلا احساس خوبی نیست.
رستمی خاطرنشان کرد: رونق نمایش خانگی و تولید بیشتر در این حوزه باعث می شود هنرمندان نیز بیشتر مشغول کار شوند و مردم باید بدانند که دانلود غیر مجاز در واقع تمام این تلاش ها را از بین می برد.
وی با اشاره به اینکه باید تا قبل از اینکه کار به جای سخت برسد به حمایت از نمایش خانگی و هنرمندان بیاییم، خاطرنشان کرد: البته نه مانند مسئولان که وقتی سه شنبه اعلام می شود مردم خوزستان به علت نداشتن آب اعتراض کرده اند، چهارشنبه مسئولان اعلام می کنند که دو هفته دیگر مشکل آب برطرف خواهد شد.، چرا واقعا در این سی و چند سال این مشکل حل نشده است؟ چرا قبل از اینکه مردم اعتراض کنند مشکل حل نشد.
این بازیگر سینما گفت: بیایید تا قبل از اینکه هنرمندان و عوامل پشت صحنه سینما آسیب جدی ندیده اند مشکل بیکاری آنها را با دانلود نکردن غیر مجاز تا حدودی برطرف کنیم.
«ایران ساخت ۲» در ادامه داستان سری اول این مجموعه و پس از شش سال تولید شده که تاکنون ۷ قسمت از آن در شبکه نمایش خانگی پخش شده است.
این مجموعه در کشورهای مختلفی از جمله ایران، لبنان، چین و روسیه فیلمبرداری شده ‌است.
در «ایران ساخت ۲» بازیگران چون سحر دولتشاهی، محسن کیایی، مهران احمدی، سارا بهرامی، محمدرضا گلزار و امیرحسین رستمی ایفای نقش می کنند.
فراهنگ**۹۲۴۶**۱۰۵۵

همچنین مطالعه کنید:

چطور «نون خ» دومین سریال پرتداوم صداوسیما شد؟

به گزارش کسب و کار نیوز ، مجموعه تلویزیونی «نون خ» که این روزها فصل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.