صفحه اصلی / اصناف / برندها / تولید بیش از ۵ هزار خودروی برقی تسلا تنها در یک هفته
تولید بیش از ۵ هزار خودروی برقی تسلا تنها در یک هفته

تولید بیش از ۵ هزار خودروی برقی تسلا تنها در یک هفته

تسلا روز دوشنبه اعلام کرد تولید خودروی الکتریکی تسلا مدل ۳ تنها در عرض مدت ۷ روز به بیش از ۵ هزار دستگاه رسیده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از وب سایت autoblog، غول تکنولوژی و خودروسازی آمریکایی که شهرت و آوازه بسیاری در زمینه تولید خودروهای لوکس برقی و الکتریکی برای خود بدست آورده است، حالا اعلام کرده است که تولید خودروی تسلا مدل ۳ در یک هفته پایانی سه ماهه دوم سال جاری ۲۰۱۸ میلادی به ۵ هزار و ۳۱ دستگاه رسیده است.

این بدان معناست که شرکت جاه طلب و بلندپرواز تسلاموتورز سرانجام درحال دستیابی به اهداف موردنظرش است چراکه حتی با وجود بارها توقف در خط تولید، توانسته است به میزان قابل توجهی از تولید محصولاتش برسد و بر روی بازار خودروهای برقی و دوستدار محیط زیست سلطه یابد.

بر اساس اعلام این شرکت، تا پایان سه ماهه دوم سال جاری میلادی تعداد ۱۱ هزار و ۱۶۶ دستگاه خودروی تسلا مدل ۳ آماده تحویل است و اوایل سه ماهه سوم سال تحویل مشتریان داده خواهد شد.

تسلا ادعا کرده است که میزان تولید تسلا مدل ۳ در سه ماهه دوم سال در مقایسه با سه ماهه قبلی آن (نخستین فصل سال ۲۰۱۸ میلادی) سه برابر شده است و در مجموع به ۲۸ هزار و ۵۷۸ دستگاه رسیده است. همچنین تسلا امیدوار است که میزان تولیدات هفتگی خود را تا پایان ماه آینده میلادی به عدد ۶ هزار دستگاه برساند.

بر اساس تازه ترین گزارش های منتشر شده، بیش از ۴۵۰ هزار نفر تا پایان سه ماهه نخست سال جاری ۲۰۱۸ میلادی خودروی تسلا مدل ۳ را سفارش داده اند و برآورد می شود که این رقم تا پایان سال افزایش یابد.

ماه گذشته، ایلان ماسک – موسس و مدیر عامل شرکت تسلا موتورز – گفته بود که این شرکت باید تا پایان ماه ژوئن سال جاری به اهداف فروش کوتاه مدت و بلند مدت خود برسد.

ایلان ماسک که موسس و مدیرعامل شرکت تسلا موتورز است، بارها از سایر شرکت های خودروسازی جهان به دلیل محافظه کاری و تولید خودروهای آلاینده بنزینی و دیزلی انتقاد کرده و آن ها را به آلودگی محیط زیست و کمک به گرم شدن کره زمین متهم کرده است.

تسلا موتورز را می توان به جرات نخستین شرکت خودروسازی که به فکر تولید انبوه خودروهای لوکس، کاربردی، پاک و برقی افتاده است، معرفی کرد که همواره از برنامه و طراحی های جاه طلبانه و نوآورانه خود رونمایی کرده و تاکنون به بسیاری از این اهداف نیز دست یافته است.

دولت های بسیاری همچون انگلستان، فرانسه، نروژ، اسپانیا، یونان، مکزیک، چین و هند از جمله پیشگامانی هستند که قصد دارند به منظور جلوگیری از آلودگی هوا و حفظ محیط زیست، تولید و فروش خودروهای بنزینی و دیزلی را تا دهه ۲۰۳۰ و نهایتا تا دهه ۲۰۴۰ میلادی (حدودا دو دهه آینده) ممنوع و متوقف اعلام کنند.

بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

بنابراین بسیاری از شرکتهای خودروسازی در جهان عزم خود را برای تولید انبوه خودروهای برقی جزم کرده و از برنامه‌های خود بدین منظور رونمایی کرده‌اند. افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

همچنین مطالعه کنید:

تفاوت پارتیشن اداری تک جداره و دوجداره

پارتیشن اداری اولین ویژگی که با ورود به یک دفتر خوب به چشم می خورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.