پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / تشریح سناریوهای مختلف برای عبور از تحریم‌های نفتی در کمیسیون برنامه
تشریح سناریوهای مختلف برای عبور از تحریم‌های نفتی در کمیسیون برنامه

تشریح سناریوهای مختلف برای عبور از تحریم‌های نفتی در کمیسیون برنامه

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اظهارات معاون سازمان برنامه و بودجه در جلسه این کمیسیون گفت: در این جلسه سناریوهای مختلف برای گذر از تحریم‌های احتمالی تشریح و عنوان شد دولت با توجه به اختیارات قانونی، توازن و تعادل لازم را با کمک مجلس و نمایندگان در هزینه ها و منابع برقرار خواهد کرد.

کمیسیون برنامه و بودجه

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدرضا تابش با اشاره به جلسه امروز(سه‌شنبه) کمیسیون برنامه و بودجه گفت: در این جلسه، با اصلاح بند ل ماده ۲۸ قانون (۲) تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت؛ صندوق های حمایت از بخش کشاورزی نیز به این فهرست افزوده شد.

وی افزود: همچنین جهت بازسازی معابر عمومی روستاها حاصل از تخریب عملیات گازرسانی، مقرر شد از منابع در اختیار وزارت نفت موضوع تبصره ۶۵، ده درصد به بنیاد مسکن اختصاص یابد.

تابش ادامه داد: همچنین معاون سازمان برنامه و بودجه کشور با مثبت ارزیابی کردن منابع ارزی کشور و عوائد حاصله‌ از فروش نفت با توجه به افزایش قیمت‌ها و میزان فروش فراتر از پیش بینی در لایحه امسال، سناریوهای مختلف برای گذر از تحریم‌های احتمالی را تشریح و عنوان کرد دولت با توجه به اختیارات قانونی، توازن و تعادل لازم را با کمک مجلس و نمایندگان در هزینه‌ها و منابع برقرار خواهد نمود.

نماینده مردم اردکان تاکید کرد: نمایندگان نیز بر پشتیبانی از دولت در اجرای برنامه‌ها تاکید کردند و توصیه داشتند اولویت خدماتی که مورد انتظار مردم است و رضایتمندی آنان خصوصا طبقات محروم جامعه را فراهم می‌آورد مدنظر قرار گیرد.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.