صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / ارجاع سوال نماینده آستارا درباره ارائه خدمات به دانشجویان دکترا به هیات رییسه

ارجاع سوال نماینده آستارا درباره ارائه خدمات به دانشجویان دکترا به هیات رییسه

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از مخالفت این کمیسیون با حضور محمود صادقی در کمیسیون حقوقی خبر داد و گفت: سوال نماینده آستارا برای بررسی بیشتر به صحن علنی ارجاع شد.

کمیسیون آموزش

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، میر حمایت میرزاده در توضیح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس کفت: در این جلسه تقاضای آقای صادقی برای رفتن از کمیسیون آموزش و عضویت در کمیسیون قضایی و حقوقی مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت به دلیل مخالفت اعضای کمیسیون با این موضوع آقای صادقی در کمیسیون آموزش ماندنی شد.

وی همچنین با اشاره به بررسی طرح تعیین تکلیف نیروهای حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در این کمیسیون گفت که ایرادات این طرح رفع و برای بررسی بیشتر در صحن علنی به هیات رییسه ارجاع شد.

میرزاده ادامه داد: همچنین در این جلسه وزیر علوم به سوال دو نماینده پاسخ داد. ولی داداشی نماینده آستارا سوالی درباره امور رفاهی و شرایط نامطلوب برخی دانشگاه ها در ارائه خدمات به دانشجویان دکترا مطرح کرد که علی رغم توضیحات وزیر این نماینده از پاسخ های وزیر قانع نشد و سوال برای بررسی به صحن علنی ارجاع شد.

به گفته وی، سوال دیگر در مورد مسائل یک داوطلب کنکور مطرح و مقرر شد ابطحی به نمایندگی از کمیسیون با بررسی بیشتر مدارک تحصیلی در حضور مسئولان وزارت علوم و ولی داداشی به نتیجه مطلوب دست یابند.

میرزاده در پایان گفت: سوال سوم را جمالی نماینده فسا در مورد مسائل دانشگاه علمی – کاربردی مطرح کرد که او از توضیحات وزیر قانع شد. همچنین بررسی سوال امیر حسنخانی به جلسه بعدی موکول شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.