صفحه اصلی / استان ها / اردبیل / چینی‌ها در مشگین‌شهر لامپ LED تولید می‌کنند
چینی‌ها در مشگین‌شهر لامپ LED تولید می‌کنند

چینی‌ها در مشگین‌شهر لامپ LED تولید می‌کنند

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: در سال حمایت از تولید ملی و با مشارکت سرمایه‌گذاران چینی لامپ LED در مشگین‌شهر تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

لامپ LED

به گزارش کسب و کار نیوز، اکبر صمدی در جریان بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی مشکین‌شهر اظهار کرد: این کارخانه با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد ریال اجرایی و عملیاتی می‌شود که در فازهای مختلف این کارخانه زمینه و فررصت اشتغال جوانان بیکار منطقه را فراهم خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: در این کارخانه و در فاز اول ۲۰۰ نفر مشغول بکار می‌شوند تا با افزایش توان تولید بر تعداد کارآفرینی این کارخانه افزوده شود.
فرماندار مشگین‌شهر ادامه داد: سرمایه‌گذاران چینی با تمام قدرت و توان خود تلاش می‌کنند تا این کارخانه را تکمیل و راه‌اندازی کنند تا توان تولید آن روزانه به ۱۲ هزار و ۵۰۰ رشته لامپ LED برسد.
صمدی کیفیت تولید و بازار مناسب این محصول را یادآور شد و گفت: ما نیز با همراهی مدیران بخش صنعت چنین سرمایه‌گذارانی را در مشگین‌شهر مورد حمایت قرار می‌دهیم و آمادگی آن را داریم تا در فازهای بعدی نیز به تکمیل این کارخانه و تولید لامپ‌های دیگر متناسب با نیاز بازار کمک کنیم.
وی به پرداخت تسهیلات کم بهره ۴ تا ۶ درصدی برای روستائیان در راستای ایجاد فرصت‌های اشتغال جدید اشاره کرد و افزود: در کنار شهرک در توسعه نواحی صنعتی با همکاری مسئولان استانی و شهرستانی نهایت اهتمام را انجام می‌دهیم تا سرمایه‌گذاران به راحتی و با بهره‌مندی از تسهیلات کم بهره بتوانند به تولید خود ادامه دهند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آبگرم‌ سرعین

تعطیلی آبگرم‌های سرعین تا اطلاع ثانوی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسن حسن‌پور امروز هفتم اسفند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.