صفحه اصلی / فرهنگی / کتاب و رسانه / رئیس و اعضای شورای سیاست گذاری دو سالانه نشان شیرازه منصوب شدند
رئیس و اعضای شورای سیاست گذاری دو سالانه نشان شیرازه منصوب شدند

رئیس و اعضای شورای سیاست گذاری دو سالانه نشان شیرازه منصوب شدند

با حکم معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس و اعضای شورای سیاست‌گذاری سومین دوره دو سالانه «نشان شیرازه» منصوب شدند.

به گزارش کسب و کار نیوز از موسسه خانه کتاب ؛ با حکم محسن جوادی؛ معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمد مجتبی حسینی به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری سومین دوره دو سالانه «نشان شیرازه» منصوب شد.
جوادی همچنین در احکام جداگانه ای، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا زائری، نیکنام حسینی پور، افشین داورپناه، فرزاد ادیبی، علیرضا اسماعیلی، علی ثابت و احمد مسجد جامعی را به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری سومین دوره دو سالانه «نشان شیرازه» انتخاب کرد.
در متن حکم رئیس شورای سیاست گذاری سومین دوره دو سالانه نشن شیرازه، آمده است:
«نظر به تخصص، دانش و شایستگی‌های جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «رییس شورای سیاستگذاری سومین دوره دو سالانه نشان شیرازه» که توسط خانه کتاب برگزار می شود، منصوب می شوید.
ابعاد ظاهری و زیبا شناختی کتاب به یقین یکی از مهمترین و تاثیرگذار ترین مولفه های کتاب به شمار می آید که ایرانیان از دیرباز در آن صاحب اندیشه و سبک بوده اند، اما به نظر می رسد در بازار انبوه تولید کتاب در ایران، دیگر کمتر چنین جنبه های مهمی، به دقت و شایستگی مورد توجه اصحاب نشر قرار می گیرد.
امید است با توجه به اهتمام، دانش و علاقه جنابعالی در این زمینه، با سیاست گذاری های مفید و کارآمد در «جایزه نشان شیرازه» به ارتقای سطح کمی و کیفی ظاهری و زیبا شناختی کتاب کمک شود.»
در حکم اعضای شورای سیاستگذاری سومین دوره دو سالانه «نشان شیرازه» نیز آمده است : « توجه به ابعاد ظاهری آثار تولید شده در حوزه مکتوب از دیر باز مورد توجه ایرانیان خوش ذوق بوده است و هر کوششی با هدف ارتقاء کیفی وضعیت کتاب، کتابخوانی و نشر کشور، گامی است موثر در مسیر رشد آگاهی جامعه ایرانی و قدمی است به سمت کیفیت بخشی به زندگی و تعالی معنوی.
در راستای چنین هدفی و نظر به تجربه و دانش جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان عضو شورای سیاستگذاری سومین دوره دو سالانه «نشان شیرازه» منصوب می شوید.
امید است به پشتوانه دانش و دقت نظر شما، دو سالانه نشان شیرازه این بار سودمند تر به بار بنشیند و مجموعه نشر، فرهیختگان و علاقمندان به کتاب از آن بهره مند شوند.
فراهنگ **۱۰۸۵** ۱۷۰۱

همچنین مطالعه کنید:

یک ایرانی رکورد جهانی طولانی ترین مستند ویدیویی از مسیر زندگی را ثبت کرد

احمدرضا شجاعی در این نشست خبری از ۲۰ سال سابقه مداوم فعالیت های خود و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.