صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های الکترونیکی و مخابراتی داخلی

در کمیسیون حمایت از تولید ملی انجام شد

تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های الکترونیکی و مخابراتی داخلی

کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از تشکل‌های بخش خصوصی در حوزه تجهیزات مخابراتی، صنعتی، فناوری اطلاعات در دو حوزه کارفرمایی و پیمانکاری، انجمن‌های دفاتر پیشخوان و خدمات ارتباطی عملکردها و چالش‌های این بخش را بررسی کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، حمیدرضا فولادگر رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی، گفت: این کمیسیون در راستای برنامه ریزی هایش امروز (دوشنبه) میزبان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و تشکل‌های بخش خصوصی حوزه مخابرات و ارتباطات بود. در این نشست توان تولید ملی، میزان ساخت داخلی در حوزه‌های مذکور و ظرفیت‌شناسی بخش خصوصی به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

وی ادامه داد: آقای جهرمی و نمایندگان تشکلهای بخش خصوصی در این نشست در خصوص عملکردشان در حوزه‌های ارتباطات، مخابرات و فناوری اطلاعات گزارش جامع و مبسوطی ارائه کردند البته قرار شد گزارش‌های ارائه شده توسط بخش خصوصی به صورت مکتوب به کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات  فرستاده شود.

رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی با انتقاد از حجم بالای واردات محصولات ارتباطی و مخابراتی، گفت: توان فنی و اجرایی شرکتهای تولید کننده داخلی در حوزه تجهیزات مخابراتی و فناوری اطلاعات در زنجیره تامین از زیرساخت گرفته تا محصول در توان قابل قبولی است که می‌تواند نیاز داخلی را در بسیاری بخشها رفع کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وام ودیعه مسکن ۳۰۰ میلیون تومان شد/جانبازان مجاز به واردات یک دستگاه خودرو

به گزارش کسب و کار نیوز، بهارستان‌نشینان در این جلسه با اکثریت آرا با ردیف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.