صفحه اصلی / فرهنگی / برگزاری نشست «صدای نویسنده در ترجمه»
برگزاری نشست «صدای نویسنده در ترجمه»

جلسه چهارم از سلسله نشست‌های کمیسیون آموزش انجمن صنفی مترجمان استان تهران

برگزاری نشست «صدای نویسنده در ترجمه»

نشست «صدای نویسنده در ترجمه» برگزار می‌شود.

نشست «صدای نویسنده در ترجمه» برگزار می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، جلسه چهارم از سلسله نشست‌های کمیسیون آموزش انجمن صنفی مترجمان استان تهران با محوریت «صدای نویسنده در ترجمه» و با تدریس اصغر نوری در تاریخ ۲۸ تیر ۹۷ برگزار می‌شود.

اصغر نوری مترجم، نمایش‌نامه‌نویس و کارگردان تئاتر، دارای مدرک کارشناسی زبان و ادبیات فرانسه و کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر است. تاکنون در حوزه‌ ادبیات داستانی و نمایشی آثار بسیاری اصغر نوریز او منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از محورهای این نشست به وبگاه انجمن به آدرس www.tiat.ir مراجعه کنند و یا با شماره ۶۶۹۸۰۳۷۲-۰۲۱ تماس بگیرند.

این نشست روز پنجشنبه ۲۸ تیر ماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در محل دفتر انجمن صنفی مترجمان به آدرس خیابان انقلاب اسلامی، خیابان برادران مظفر شمالی، پلاک ۵۸، طبقه سوم برگزار می‌شود. حضور در این نشست برای عموم آزاد و رایگان است و تکمیل فرم ثبت‌نام برای مدیریت بهتر کارگاه الزامی اعلام شده است.

کمیسیون آموزش انجمن صنفی مترجمان استان تهران در سه سال فعالیت خود با هدف ارتقای سطح دانش و آگاهی مترجمان تاکنون کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی در حوزه ترجمه برگزار کرده است. سلسله نشست‌های رایگان «تجربه‌گویه‌های ترجمه» با هدف استفاده مترجمان از تجربیات استادان صنعت ترجمه تدوین شده است.

همچنین مطالعه کنید:

چند آمار جالب از متفاوت‌ترین گزارش سال

به گزارش کسب و کار نیوز، در این گزارش که در قالب ۲ برگه امتحانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.