صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران برای پذیرش دانشجوی خارجی
برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران برای پذیرش دانشجوی خارجی

سرپرست دانشگاه خبرداد

برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران برای پذیرش دانشجوی خارجی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران با بیان اینکه شایسته نیست که با وجود دکتر ولایتی و دکتر رهبر در رأس دانشگاه آزاد اسلامی، این دانشگاه به صورت سنتی اداره شود، گفت: اکنون در میانه برنامه استراتژیک ششم دانشگاه آزاد اسلامی قرار داریم و تلاش داریم با یک خودارزیابی، بررسی کنیم که تا سال گذشته چه میزان از برنامه انحراف داشته‌ایم تا بتوانیم در باقی راه، کسری‌ها را جبران کرده و براساس برنامه ششم حرکت کنیم.

دکتر سید علی ابطحی

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر علی ابطحی، در  اولین جلسه شبکه رابطین خبری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران که با حضور معاونان، روسای دانشکده ها و بیمارستان ها و مراکز تحقیقاتی وابسته برگزار شد، با اشاره به جایگاه روابط عمومی در سازمان‌ها گفت: روابط عمومی واسطه مسئولان و جامعه هدف است و مسئولیت تببین اهداف و چالش های سازمان و درخواست های مخاطبان را دارد.

وی با اشاره به ادغام دانشکده‌های علوم دارویی و دندان‌پزشکی در واحد علوم پزشکی تهران، گفت: دکتر فرهاد رهبر از مدیران اجرایی باسابقه و موفق است و زمانی که من را به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران منصوب کرد، هشت دانشکده این واحد به صورت مجمع‌الجزایری عمل می‌کردند که نیازمند تصمیم‌گیری قاطع بود.

 ابطحی ادامه داد: جای تاسف داشت که واحد علوم پزشکی تهران با بیش از ۳۰ سال فعالیت، سال گذشته موفق به راه‌اندازی رشته دستیاری شد، چرا که این دانشگاه را به عنوان یک واحد می شناختند، اما اکنون با ایجاد دانشکده‌های علوم دارویی، دندان‌پزشکی، علوم و فنون نوین، شیمی دارویی، پرستاری، بهداشت، پیراپزشکی و پزشکی، این دانشگاه جایگاه خود را یافته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، اعتمادسازی را مهمترین عامل موفقیت در هر سازمانی عنوان کرد و افزود: زمانی که موضوع ادغام این سه واحد دانشگاهی مطرح شد، نگرانی شدیدی بین اعضای هیئت علمی، کارکنان و خانواده آن‌ها و دانشجویان به وجود آمد و همه نگران بودند که چه اتفاقی خواهد افتاد و اختیار سازمانی کارکنان کاهش پیدا می کند، اما با اعتمادسازی که ایجاد شد، توانستیم این نگرانی‌ها را از بین ببریم و این تجمیع در کمال آرامش انجام شد.

وی با اشاره به تقویت فعالیت های روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، گفت: خوشبختانه ما از دانشجویان فرهیخته و صاحب هنری برخوردار هستیم که تلاش داریم از توانایی های آنان در حوزه اطلاع‌رسانی، برگزاری همایش ها و انتشار اخبار استفاده کنیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با تاکید بر ورود این دانشگاه به رشته های کوتاه‌مدت، گفت: یکی از برنامه‌های ما در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران این است که به تدریج از دکترای حرفه‌ای خارج شده و به رشته‌های کوتاه‌مدت ورود کنیم که این موضوع در حال بررسی است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، وی در پایان برنامه‌ریزی برای پذیرش دانشجویان خارجی، برگزاری شورای دانشگاه و شورای محلی (متشکل از شهردار منطقه، شهردار ناحیه، فرمانده نیروی انتظامی منطقه، فرمانده بسیج ناحیه و…) در دانشکده‌ها و بیمارستان‌های این دانشگاه و… را از برنامه های آتی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برشمرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.