صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / حمایت از ایده‌های برتر دانشگاه و دانشجویان

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید:

حمایت از ایده‌های برتر دانشگاه و دانشجویان

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ریاست جمهوری با بیان اینکه دانشگاه‌ها به عنوان مراکز تولید علم، کمک بسیاری به صنایع و فعالیت‌های کارآفرینی می‌کنند، گفت: از ایده‌های برتر دانشگاهی و دانشجویی حمایت می‌کنیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فارس، اصغر نوراله زاده، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ریاست جمهوری، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به اهمیت و جایگاه دانشگاه‌ها به عنوان سنگر تولید علم و فرهنگ، اظهارداشت: صندوق کارآفرینی امید برای حمایت از ایده‌های برتر دانشگاهی و دانشجویی آمادگی دارد.
نوراله زاده با تأکید بر اینکه تشکیل باشگاه‌های عرضه و فروش ایده‌های جدید یکی از روش‌های توسعه اندیشه‌های خلاق در جامعه است، افزود:  آمادگی صندوق را برای حضور در چنین رویدادهایی اعلام می‌کنم.
وی با بیان اینکه تمام توان خود را برای معرفی محصولات و خدمات شرکت‌های موفق ملی که دانش بنیان نیز هستند، به کار گرفته‌ایم، گفت: در این زمینه تلاش می‌کنیم تا حمایت‌ها و منابع صندوق صرف بخش‌های مولد و اشتغال‌زا شوند.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ریاست جمهوری تأکید کرد: در دنیای امروز، رابطه مستقیم بین توسعه تکنولوژی و پیشرفت در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی هر کشور برقرار است، به طوری‌که می‌توان گفت تکنولوژی عامل اساسی برای ایجاد ثروت، دانایی و توانایی کشورها بوده و ابزاری قدرتمند در توسعه ملی به شمار می‌آید.
وی با بیان اینکه از توسعه ارتباط صنعت با دانشگاه‌ همچنان حمایت می‌کنیم، افزود: ارتباط صنعت و دانشگاه در هر کشوری می تواند تأثیری تعیین کننده در رشد اقتصادی آنجا داشته باشد.
نوراله زاده با بیان اینکه با بنیاد کارآفرینی دانشگاه شریف برای تولید نرم‌افزارهای مورد نیاز تفاهم‌نامه‌ای امضا خواهیم کرد، گفت:  با توجه به اقدامات علمی و شرکت‌های دانش بنیان فعال در دانشگاه شریف، تولید اپلیکیشن‌های کاربردی یکی از دستاوردهای حمایت علمی دانشگاهی است.

همچنین مطالعه کنید:

✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن)

✅گارگاه آموزشی آنلاین ✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن) ✅مدرس: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.