صفحه اصلی / اسلایدر / مهلت یک هفته‌ای به کسانی که دلار ۴۲۰۰ تومانی گرفته‌اند
مهلت یک هفته‌ای به کسانی که دلار ۴۲۰۰ تومانی گرفته‌اند

مهلت یک هفته‌ای به کسانی که دلار ۴۲۰۰ تومانی گرفته‌اند

سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: کسانی که طبق لیست بانک مرکزی ارز ۴۲۰۰ تومانی گرفته‌اند یک هفته مهلت دارند نسبت به ارائه لیست قیمت مورد عمل برای مصرف‌کننده براساس ضوابط جهت درج در سامانه ۱۲۴ اقدام کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، پیرو اطلاعیه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در خصوص اطلاع‌رسانی ضرورت درج قیمت عرضه‌کنندگان بهره‌مند از نرخ ارز رسمی در سامانه ir.۱۲۴، افراد حقیقی و حقوقی مورد نظر مکلف هستند حداکثر تا ۱۷ تیر نسبت به ارائه لیست قیمت مورد عمل براساس ضوابط مذکور به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان جهت درج در سامانه ir.۱۲۴ اقدام کنند.

بدیهی است مسئولیت مغایرت قیمت‌های مورد عمل برعهده اشخاص حقیقی و حقوقی ذی‌ربط بوده و هرگونه استنکاف از درج قیمت و عرضه کالا و خدمات با نرخ‌های غیرمتعارف در اسرع وقت رسیدگی و اعمال قانون خواهد شد.

ضمنا کماکان تلفن‌های ۵۴ و ۲۶۲۰۰۰۵۳ برای راهنمایی و هماهنگی نحوه ارائه اطلاعات و ثبت قیمت آماده پاسخگویی است و از هموطنان درخواست می‌شود همچون گذشته خدمتگزاران خود را برای انجام وظیفه مطلوب و بهنگام با اعلام تخلفات از طریق تماس با تلفن ۱۲۴ یاری نمایند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.