صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / فردوسی پور توبیخ شد؟
فردوسی پور توبیخ شد؟

فردوسی پور توبیخ شد؟

جمله جمعه شب عادل فردوسی پور در برنامه 2018 به مجید حسینی و استفاده از عبارتی نامناسب، سروصدای زیادی به پا کرد.

امروز خبری بین اهالی رسانه منتشر شد که در آن به توبیخ فردوسی پور از طرف شبکه و یا سازمان صداوسیما اشاره شده بود. با دوستان وی و عوامل برنامه ۲۰۱۸ تماس گرفتیم که برخی از کل ماجرا خبر نداشتند و برخی دیگر این خبر را تایید نکردند.

البته این اولین بار نیست که خبر توبیخ فردوسی پور منتشر می شود. سال ۹۵ و در پی حادثه پلاسکو نیز مرکز نظارت و ارزیابی سازمان صداوسیما خبر داد:« در پی اظهارات غیرحرفه‌ای و غیرکارشناسی اخیر فردوسی‌پور در برنامه «۹۰» درباره ماجرای پلاسکو، مدیر شبکه سه و عادل فردوسی‌پور تذکر گرفتند.» وی در برنامه چهارم بهمن سال ۹۵ گفته بود اگر این اتفاق هرجای دنیا می افتاد یک یا چند نفر استعفا می دادند.

فردوسی پور یک بار دیگر هم به خاطر انتقاد از مشکلات پخش HD در دربی میان استقلال و پرسپولیس تذکر گرفته بود. او پس از ایجاد مشکلات چندباره در پخش این بازی گفته بود:« از طلا گشتن پشیمان گشته ایم، مرحمت فرموده ما را مس کنید.»
فردوسی پور به عنوان یک مجری متخصص در فوتبال شناخته می شود، او دانشجوی دکتریِ مدیریت رسانه دانشگاه تهران است و در دانشگاه صنعتی شریف زبان تخصصی تدریس می‌کند. مشخص نیست اشتباه چنین فردی را باید به حساب آنتن زنده گذاشت یا ادامه دلگیری از حذف پویول و مانیش یا مساله دیگری در میان است.

**گروه اخبار چندرسانه ای**ایرنا پلاس**

همچنین مطالعه کنید:

آغاز «کتاب‌بازی» در ماه رمضان برای بچه‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز، با شروع ماه مبارک رمضان، «فیلیمومدرسه» محتوای تازه خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.