به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب استانهای مازندران،گلستان و سمنان اهداف جلسه را تشریح و اظهار داشت: با عنایت به استراتژی تدوین شده بانک برای افق ۱۴۰۰ تبدیل شدن این مجموعه به بانکداری دیجیتال است. که با شرایط حاکم در فضای رقابتی بانکداری این امر خود مزیت رقابتی شناخته می شود.
وی در ادامه اظهار داشت: سیاست جذب منابع از جمله هدف های حیاتی، پایه ای و توسعه ای ماست و نباید از آن غافل شد و بر همین مبنا ایجاد ارتباط با مشتریان برای حفظ منابع بدست آمده و نیز در جهت رشد منابع از مشتریان می بایست به ترتیب اهمیت آنها موضوع مراقبت و سرکشی در دستورکار رؤسا قرار داشته باشد.
انسجام بین کارکنان و ایجاد تعامل مثبت و مستمر با مشتریان و نیز درک و شناخت بهتر نیاز آنان به منظور برآورده نمودن انتظارات مشتریان در سریع ترین زمان ممکنه لازمه دست یابی به این موفقیت است.