صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / رویداد کارآفرینی استارتاپ ویکند در تبریز برگزار می شود
رویداد کارآفرینی استارتاپ ویکند در تبریز برگزار می شود

از ۱۳ الی ۱۵ تیر ماه سال جاری

رویداد کارآفرینی استارتاپ ویکند در تبریز برگزار می شود

رویداد کارآفرینی استارتاپ ویکند تبریز توسط معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی و مرکز آموزش عالی علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز برگزار خواهد شد.


به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اکوسیستم، این رویداد با حمایت سازمان تجاری سازی فناوری جهاد دانشگاهی و شرکت استارتاپی قونقا به مناسبت بزرگداشت رویداد تبریز ۲۰۱۸  از ۱۳ الی ۱۵ تیر ماه سال جاری در در سازمان جهاد دانشگاهی این استان برگزار می‌شود.

این استارتاپ ویکند فرصت مناسبی را در اختیار دانشجویان و فارغ التحصیلان قرار می‌دهد تا طی ۵۴ ساعت کار، کاری ضمن به اشتراک‌ گذاشتن طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه خود، شبکه سازی و تیم سازی، مهارت‌های کارآفرینی و فرآیند پیاده سازی یک ایده تا کسب و کار و راه‌اندازی یک استارتاپ نوپا را به طور عملی فراگیرند و با مساعدت، مشاوره و نظارت مربیان متخصص بتوانند ایده‌های خود را توسعه ‌دهند.

پس از اتمام رویداد، تیم‌های صاحب ایده و طرح می‌توانند برای پذیرش در مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی اقدام کنند. با جذب در این مرکز، تیم‌ها از حمایت مادی و معنوی برای تجاری سازی ایده خود برخوردار خواهند شد.

تنوع افکار و دیدگاه‌ها باعث دست یافتن به پیشرفت و رشد در هر کاری می‌شود و عامل اصلی موفقیت در استارتاپ‌ها، ارائه‌پیشنهادهای متنوع از سوی افراد است. باتوجه به اینکه استارتاپ‌ها دارای ویژگی خلاقیت و نوآوری هستند، چنانچه ایده‌های استارتاپی به مرحله رشد برسند، قادر خواهند بود در عرصه اقتصاد و اشتغال تحویل بزرگی را ایجاد کند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این رویداد می‌توانند به این لینک مراجعه کنند.

همچنین مطالعه کنید:

✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن)

✅گارگاه آموزشی آنلاین ✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن) ✅مدرس: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.