صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / دولتمردان در صدد زمینه سازی اجرای طرح های کارآفرینی هستند

استاندار قم:

دولتمردان در صدد زمینه سازی اجرای طرح های کارآفرینی هستند

استاندار قم با اشاره به اهمیت اجرای طرح های زیربنایی اقتصادی، گفت: دولتمردان در صدد هستند تا زمینه اجرای طرح های کارآفرینی و اشتغال در کشور را فراهم نمایند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، روابط عمومی استانداری قم روز یکشنبه اعلام کرد که سید مهدی صادقی در دیدار مدیرکل راه و شهرستازی استان، وضعیت فعلی محدودیت در بودجه کشور را مورد اشاره قرار داد و در عین حال از آماده سازی بسترهای لازم توسط دولتمردان برای ایجاد اشتغال و تولید خبر داد.
وی همچنین با اشاره به برخی از طرح های عمرانی استان، ضمن تاکید بر اهمیت اجرای طرح قطار پر سرعت تهران – قم – اصفهان، اظهار کرد: مسئولان قم باید طرح عملیاتی این طرح را تدوین نمایند.
صادقی با اشاره به اجرای چند طرح حمل و نقل ریلی در قم، اضافه کرد: باید در طراحی این طرح ها به گونه ای عمل کنیم تا بهره برداری جامع و کامل از بسترهای موجود محقق شود.
حسن صبوری مدیرکل راه و شهرسازی قم نیز در این دیدار با بیان مطالبی پیرامون طرح های های در دست اقدام در استان، توضیحاتی در مورد طرح های قطار پر سرعت تهران- قم- اصفهان، طرح باز آفرینی شهری و واگذاری اراضی ۳۲ هکتاری پردیسان که از طرح های مهم استان در حوزه راه و شهرسازی است، ارائه نمود.
طرح احداث قطار پرسرعت تهران – قم – اصفهان یکی از استثنایی ترین طرح های راه در استان قم است که در زمان ۴۰ دقیقه مسافران را از قم به ایستگاه راه آهن مرکزی تهران منتقل می کند.
این طرح از مصوبه های سفر کاروان دولت یازدهم به قم است که احداث آن سال ۹۵ با اهتمام وزارت راه و شهرسازی و اداره کل راه آهن قم آغاز شد.

همچنین مطالعه کنید:

✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن)

✅گارگاه آموزشی آنلاین ✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن) ✅مدرس: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.