صفحه اصلی / اقتصادی / بازرگانی و تجارت / ثبت نرخ کالاهای بهره مند از ارز رسمی در سامانه ۱۲۴ الزامی شد
ثبت نرخ کالاهای بهره مند از ارز رسمی در سامانه ۱۲۴ الزامی شد

17تیرماه، آخرین مهلت ارائه فهرست قیمت

ثبت نرخ کالاهای بهره مند از ارز رسمی در سامانه ۱۲۴ الزامی شد

سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: ثبت قیمت کالاها و خدمات بهره‌مند از نرخ ارز رسمی در سامانه قیمت کالا و خدمات (www.124.ir) الزامی شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، براساس اطلاعیه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، افراد حقیقی و حقوقی مکلفند حداکثر تا هفدهم تیرماه امسال نسبت به ارایه فهرست قیمت مورد عمل براساس ضوابط به این سازمان برای درج در سامانه قیمت کالا و خدمات اقدام کنند.
این اطلاعیه در پی اطلاع‌رسانی پیشین سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان درخصوص ضرورت درج قیمت عرضه‌کنندگان بهره‌مند از نرخ ارز رسمی در سامانه قیمت کالا و خدمات با رعایت ضوابط قیمت‌گذاری مصوب هیات تعیین و تثبیت قیمت‌ها و با توجه به اعلام فهرست دریافت‌کنندگان ارز رسمی توسط بانک مرکزی صادر شده است.
براساس این اطلاعیه، «مسؤولیت مغایرت قیمت های مورد عمل برعهده اشخاص حقیقی و حقوقی ذی‌ربط بوده و هرگونه خودداری از درج قیمت و عرضه کالا و خدمات با نرخ‌های غیرمتعارف در اسرع وقت رسیدگی و اعمال قانون خواهد شد.»
به گزارش کسب و کار نیوز، «سیدمحمود نوابی» رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان چندی پیش اعلام کرد: فهرست کالاهای وارد شده با ارز ۴۲۰۰ تومانی، در پایگاه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات منتشر می شود.
وی تاکید کرد: مردم اگر در بازار با گرانی مواجه شدند، موضوع را به سامانه ۱۲۴ سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی اطلاع دهند.
اقتصام**۹۱۸۹** ۲۰۲۳

همچنین مطالعه کنید:

۸ میلیون تن کالای اساسی وارد و از گمرکات کشور ترخیص شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، از گمرک ایران، این میزان کالاهای اساسی وارد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.