سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / تولید محصولات فراسودمند از فیبر کنجد

تولید محصولات فراسودمند از فیبر کنجد

فناوران شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان موفق به تولید محصولات فراسودمند از فیبر کنجد شدند.

کنجد

به گزارش کسب و کار نیوز، قرارداد همکاری و مشارکت در تولید محصولات فراسودمند از فیبر کنجد میان دو شرکت از شرکت‌های مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به امضا رسید.

تشکیل گروه همکاری با هدف مشارکت در تولید فیبر کنجد و محصولات فراسودمند تولید شده از فیبر کنجد، از جمله مهم‌ترین موارد همکاری دو شرکت در این تفاهم‌نامه است.

فیبر کنجد که از کنجدهای بهداشتی روغن‌گیری شده استخراج می‌شود، محصولی فراسودمند، طبیعی و با ارزش افزوده بالا است و به دلیل خواص غذایی منحصر به فرد و کیفیت مناسب باعث افزایش سلامت و بهبود کیفیت مواد غذایی می‌شود.

فیبرها علاوه بر اثرات مفیدی که بر سلامتی دارند، به دلیل ویژگی‌های عملکردی مناسب نظیر جذب آب، جذب روغن و افزایش ویسکوزیته، در صنایع غذایی کاربرد گسترده‌ای دارند.

این محصولات به عنوان جایگزین چربی در محصولات گوشت، غنی‌کننده نان و محصولات پخت و کنترل‌کننده‌ کریستالیزاسیون در بستنی و محصولات لبنی استفاده می‌شوند. فرآورده‌های لبنی غنی شده با فیبر کنجد، فرآورده‌های گوشتی غنی شده با فیبر کنجد، فرآورده‌های نان شیرینی و شکلات با فیبر کنجد از جمله محصولات فراسودمند تولید شده از فیبر کنجد است.

بر اساس اعلام روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، این شهرک با ایجاد و بهره‌برداری از مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری وابسته به خود توانسته است با نقش‌آفرینی در زیست‌بوم نوآوری و کارآفرینی و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای رشد و توسعه بیش از ۵۰۰ شرکت و موسسه فناور، قدم‌های موثری را در راه توسعه اقتصادی کشور بردارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.