صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / توضیح پلیس درباره شماره‌گذاری خودروهای وارداتی صفرکیلومتر

توضیح پلیس درباره شماره‌گذاری خودروهای وارداتی صفرکیلومتر

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی توضیحاتی را درباره شماره گذاری خودروهای صفر وارداتی ارائه کرد.

سردار مهری

سردار تقی مهری در گفت وگو با ایسنا درباره چگونگی شماره‌گذاری خودروهای وارداتی صفر کیلومتر پس از اعلام ممنوعیت واردات این خودروها به داخل کشور اظهار کرد:  پلیس در این زمینه کاملا بر اساس قانون عمل خواهد کرد، ما تابع مقررات هستیم. در زمینه واردات خودرو نیز باید بگویم که پلیس راهور تا قبل از مسائل گمرکی خیلی دخالتی در این مسائل ندارد اما همین که خودرویی وارد سامانه گمرک شود اطلاعات مربوط به آن در سامانه ای که در اختیار پلیس است به ثبت می رسد. 

وی با بیان اینکه برای شماره گذاری یک خودرو باید تمام شرایطی که قانون مشخص کرده و همچنین شرایط فردی که خودرو وارد کرده وجود داشته باشد، گفت: اگر تمام این شرایط که قوانین آن را مشخص کرده رعایت شده و مدارک آن نیز در اختیار پلیس قرار گرفته باشد، پلیس راهور نیز اقدام به شماره گذاری آن خودرو خواهد کرد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی  درباره اینکه آیا پلیس با توجه به ممنوعیت واردات خودرو اقدام به شماره گذاری این خودروها خواهد کرد یا خیر، گفت: ما سامانه ای داریم و هر خودرویی که در آن سامانه اطلاعاتش موجود باشد شماره گذاری  خواهد شد، بنابراین وقتی واردات ممنوع باشد اصلا اطلاعاتش در سامانه پلیس نمی آید که امکان شماره گذاری وجود داشته باشد.

سردار مهری تاکید کرد: پلیس هر خودرویی را که دارای مجوز قانونی باشد و تمامی اسناد و مدارک قانونی آن نیز وجود داشته باشد شماره گذاری خواهد کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مهارت‌آموزی ۱.۵ میلیون سرباز تاکنون/ ارائه تسهیلات مالی و شغلی به سربازان ماهر

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدجواد زاده‌کمند درباره فعالیت قرارگاه مهارت آموزی سربازان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.