به گزارش کسب و کار نیوز دیدار و گفت وگو کرد.
رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در این دیدار بر تخصصی بودن اطلاع رسانی تاکید کرد و گفت: هم افزایی رسانه و صنعت، به اقبال بیشتر مردم به تولیدات داخلی منجر می شود؛ بنابراین رسانه ها کمک کنند مصرف کنندگان نگاه مثبت تری به حمایت از کالای داخلی داشته باشند.
معظمی، تحقق این هدف را نیازمند انجام کار حرفه ای و با برنامه دانست و افزود: صنعت در این شرایط خاص کشور نیازمند هم افزایی در همه ابعاد از جمله گسترش فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی است.
معاون وزیر صنعت گفت: بخش عمده ای از این فرهنگ سازی باید از طریق رسانه ها با اطلاع رسانی شفاف انجام شود.
وی با بیان اینکه خرید کالای ایرانی، رونق تولید و اشتغالزایی را به همراه دارد، افزود: گسترده شدن خرید کالاهای با کیفیت ایرانی، ضمن تشویق سایر واحدهای تولیدی برای بالابردن کیفیت محصولاتشان، راهی برای ایجاد و افزایش شغل است.
** افزایش رضایمندی جامعه با شفافیت در عملکرد
مدیرعامل ایرنا نیز در این دیدار به سخنان رئیس جمهوری مبنی بر ضرورت شفافسازی در انجام امور و اطلاعرسانی از فعالیتها اشاره کرد و گفت: هرچه میزان شفافیت در انجام کارها بیشتر و اطلاعرسانی سریعتر باشد، میزان رضایتمندی مردم نیز افزایش خواهد یافت.
وی افزود: یک رسانه باید نگاه حرفهای و تخصصی، به دور از حاشیه و شایعهسازی داشته باشد. این مساله تعامل و تمایل بیشتر مخاطبان را به همراه خواهد داشت.
«منصور معظمی» بعدازظهر امروز (یکشنبه) پس از دیدار با «سید ضیاء هاشمی» مدیرعامل خبرگزاری ایرنا، از بخش های مختلف اتاق خبر داخلی و خارجی خبرگزاری رسمی کشور بازدید کرد
اقتصام*۳۰۶۵** ۲۰۲۳