صفحه اصلی / استان ها / کردستان / افزایش بیش از ابلاغ نرخ کرایه توسط رانندگان غیرقانونی است
افزایش بیش از ابلاغ نرخ کرایه توسط رانندگان غیرقانونی است

سرپرست سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج:

افزایش بیش از ابلاغ نرخ کرایه توسط رانندگان غیرقانونی است

سرپرست سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج با اشاره به اینکه افزایش بیش از ابلاغ نرخ کرایه توسط رانندگان غیرقانونی است، اظهار کرد: با رانندگانی که اقدام به افزایش خودسرانه کرایه کنند برخورد می‌شود.

تاکسی/سنندج/کریمی

«امیر جمشیدنژاد» در گفت‌وگو با ایسنا،  با اشاره به اینکه نرخ جدید کرایه تاکسی در سنندج اعلام شده است، اظهار کرد: این تعرفه‌ها با توجه به طول مسیرهای سطح شهر تعیین شده است.

وی افزود: این افزایش قیمت بین ۱۵ تا ۲۰ درصد برای مسیرهای مختلف، متغییر است.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج، حمل و نقل عمومی را از زیر بناهای اقتصادی و اجتماعی دانست و گفت: هیچ‌گونه بی ‎ نظمی در نرخ‌های کرایه تاکسی قابل قبول نیست و با ر انندگانی که اقدام به افزایش خودسرانه کرایه کنند برخورد می‌شود.

وی با تأکید بر الزام نصب برچسب‌های قیمت بر روی شیشه جلو و در مقابل دید مسافران، گفت: مسافران تاکسی در صورت مشاهده اخذ هرگونه نرخ اضافه نسبت به قیمت‌های اعلام شده، ‌آن را گزارش دهند.

جمشیدنژاد با ذکر اینکه بازرسی‌های دوره‌ای نیز توسط مأموران نظارتی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: برخورد با این اقدام به‌تنهایی تأثیرگذار نبوده، به همین خاطر نیازمند همکاری مردم و رسانه‌ها هستیم.

وی در پایان با اعلام اینکه نرخ جدید دو مسیر تکیه و چمن و ویلاشهر به شورای شهر جهت بازبینی ارسال شده است، یادآور شد: در صورت تأیید شورای شهر تغییراتی در نرخ‌های این دو خط ایجاد می‌شود ولی باید توجه داشت که این نرخ صرفاً مختص مقصد بوده و به‌ویژه در خصوص ویلا شهر، اخذ قیمت جدید برای مسافران دانشگاه کردستان و بیمارستان‌های تأمین اجتماعی و کوثر غیرقانونی است. 
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرغ‌

تست اعتیاد مرغ‌های کردستان منفی اعلام شد

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایسنا, مجتبی ورمقانی با تکذیب خبر خوراندن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.