صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / نشست آموزشی توسعه اکوتوریسم و کارآفرینی
نشست آموزشی توسعه اکوتوریسم و کارآفرینی

به همت دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود

نشست آموزشی توسعه اکوتوریسم و کارآفرینی

نشست آموزشی " توسعه اکوتوریسم و کارآفرینی" ۲۶ تیر ماه به همت دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری اتاق بازرگانی ایران و دانشگاه گریفیت استرالیا برگزار می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شبستان،  نشست آموزشی ” توسعه اکوتوریسم و کارآفرینی”  ۲۶ تیر ماه به همت دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری اتاق بازرگانی ایران و دانشگاه گریفیت استرالیا برگزار می شود.

محمود ضیایی عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی و دبیر علمی این نشست گفت: شناخت شکاف موجود میان مبانی نظری و واقعیت های عملی موجب می شود تا مدیران و برنامه ریزان  صنعت گردشگری طرح های کاربردی و موثر تری برای تحقق توسعه پایدار گردشگری کشور ارائه کنند.

وی افزود: این نشست  فرصتی را فراهم می کند تا شرکت کنندگان با مهارت های پیمایش میدانی از جمله شیوه جمع آوری اطلاعات از طریق پرسشنامه، مصاحبه و مشاهده هدفمند و نیز چالش های مدیریتی توسعه اندیشیده نشده گردشگری بیشتر آشنا شوند.

ضیایی مدیریت جاذبه، زیرساخت، بازاریابی، منابع انسانی و سازمان را از اهم محورهای آموزشی نشست توسعه اکوتوریسم و کارآفرینی عنوان کرد و گفت: دانشگاه گریفیت کشور استرالیا تجربه خوبی در پیاده سازی طرح های کارآفرینی و تحقق توسعه پایدار دارند که این همایش می تواند منجر به انتقال دانش و تجربه به  مدیران ، فعالان و دانشجویان باشد.

این استاد گردشگری ادامه داد: انتظار می رود در فرصتی که در این کارگاه برای شنیدن چالش های مدیریتی از زبان مسئولان و مدیران اجرایی این مقصدها پیش می آید دانشجویان به درک ملموس تر و واقعی تری از چالش های توسعه گردشگری در زمان اجرا برسند.

دبیر علمی همایش با بیان اینکه  پروفسور رالف باکلی از دانشگاه گریفیت استرالیا را سخنران اصلی نشست عنوان کرد و افزود: در بخش اکوتوریسم،  مهارت های کمپینگ ، آشنایی با اکوسیستم های جنگلی و کوهستانی و مدیریت گردشگری در مناطق تحت حفاظت آموزش داده خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن)

✅گارگاه آموزشی آنلاین ✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن) ✅مدرس: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.