صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / مسابقات دوومیدانی جام کازانف/ ۲ طلا و ۲ نقره حاصل دوومیدانی‌کاران ایران در روز دوم
مسابقات دوومیدانی جام کازانف/ ۲ طلا و ۲ نقره حاصل دوومیدانی‌کاران ایران در روز دوم

مسابقات دوومیدانی جام کازانف/ ۲ طلا و ۲ نقره حاصل دوومیدانی‌کاران ایران در روز دوم

ورزشکاران تیم نفت تهران که به نمایندگی از ایران به مسابقات جام کازانف قزاقستان اعزام شده بودند با کسب ۴ مدال طلا، ۵ نقره و ۱ نشان برنز به کارشان پایان دادند.

رضا قاسمی دوومیدانی

به گزارش کسب و کار نیوز، روز پایانی مسابقات جام کازانف قزاقستان از صبح امروز در ورزشگاه شهر آلماتی پیگیری شد و تیم نفت تهران که به نمایندگی از دو و میدانی ایران در این رقابت‌ها حضور یافته بود به ۲ مدال طلا و ۲ نشان نقره دیگر دست یافتند.

امروز در ادامه رقابت‌ها تیم ۴ در ۴۰۰ متر امدادی با ترکیب منصورعفری، مسلم نیادوست، رضا ملک پور و امیر مرادی با زمان ۳:۱۳٫۶۵ دقیقه به مدال طلا رسید، رضا قاسمی با ثبت رکورد ۲۱.۲۸ ثانیه به عنوان دومی ۲۰۰ متر دست یافت و یونس یوسف وند نیز با پرتابی به طول ۶۳٫۶۱ در پرتاب نیزه نایب قهرمان شد. در ۸۰۰ متر امیر مرادی با رکورد ۱:۴۹٫۷۹ دقیقه به مدال طلا دست یافت و مسلم نیادوست با زمان ۱:۵۱.۰۸ دقیقه پنجم شد.

روز گذشته در نخستین روز این مسابقات، رضا قاسمی در ۱۰۰ متر، امیر مرادی در ۸۰۰ متر به مدال طلا دست یافتند، رضا ملک پور در ۴۰۰ متر بامانع، کیوان قنبرزاده در پرش ارتفاع، مسلم نیادوست د ر۱۵۰۰ متر به مدال نقره رسیدند و میلاد سیار نیز در ۱۱۰ متر بامانع به نشان برنز رسید.
رضا قاسمی، رضا کاظمی (۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر)، منصورعفری (۴۰۰ متر)، امیر مرادی، مسلم نیادوس (۸۰۰ متر و ۱۵۰۰ متر)، یونس یوسف وند (پرتاب نیزه)، کیوان قنبرزاده (پرش ارتفاع)، میلاد سیار (۱۱۰ متر بامانع)، محمد بنی آدم (پرش بانیزه)، رضا ملک پور (۴۰۰ متر بامانع) ترکیب تیم نفت تهران در این مسابقات بودند.

همچنین عبدالغفار سقر، احمد زارع کار و ایرج ایری به عنوان مربیان به سرپرستی اسماعیل کبوتران این تیم را در رقابت‌های جام کازانف همراهی کردند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.