صفحه اصلی / سرخط خبرها / مشارکت مجلس و نمایندگان اتحادیه‌های اصناف برای حل مشکلات اقتصادی
مشارکت مجلس و نمایندگان اتحادیه‌های اصناف برای حل مشکلات اقتصادی

سخنگوی هیات‌رییسه مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

مشارکت مجلس و نمایندگان اتحادیه‌های اصناف برای حل مشکلات اقتصادی

سخنگوی هیات‌رییسه مجلس شورای اسلامی از ماموریت رییس مجلس به او و رییس فراکسیون اصناف مجلس برای دیدار مستمر با نمایندگان اتحادیه‌های اصناف و ارائه پیشنهادهای آنها خبر داد.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، بهروز نعمتی اظهار کرد: با توجه به اعتراض‌های اخیر بازاریان از نزدیک در بین آنها حضور پیدا کرده و پای درد و دل‌های آنها نشستم. عمده گله‌مندی‌ آنها در دو مورد خلاصه می‌شود. یک: مسئولین هیچ ارتباطی با بازاری‌ها ندارند. دو: عدم دعوت از آنها برای مشارکت در تصمیم‌سازی اقتصادی و نادیده گرفته شدن نقش مهم آنها برای بهبود فضای اقتصادی کشور.

وی افزود: پس از دیدار با بازاریان گزارشی را خدمت ریاست محترم مجلس در دیدار با نمایندگان اتحادیه‌های اصناف کشور ارائه کردم که نتیجه آن تعیین ماموریت برای رییس محترم کمیسیون اقتصادی بود. جناب آقای پورابراهیمی باید با برگزاری جلسات مشترک با نمایندگان اصناف نظرات آنها در خصوص قانون ارزش افزوده و طرح دو فوریتی برون‌رفت از مشکلات اقتصادی را کسب و مورد استفاده قرار دهد.

نعمتی یادآور شد: در ادامه دکتر لاریجانی اینجانب و جناب آقای حسن‌پور، رییس فراکسیون اصناف مجلس را موظف کردند که به طور مستمر با نمایندگان اتحادیه‌های اصناف دیدار و مشکلات و پیشنهادات آنها را به ریاست مجلس گزارش کنیم تا در جهت حل مشکلات آنها اقدام عاجل صورت گیرد. همچنین در این دیدار که وزیر صنعت، معدن‌ و تجارت نیز حضور داشت، ریاست مجلس طی توصیه‌ای از وزیر خواست که هر چه سریع‌تر تکلیف اتاق اصناف ایران و تهران را مشخص کند.

سخنگوی هیات‌رییسه مجلس تاکید کرد: بازاریان همواره حامی نظام و انقلاب بوده و پشتیبان انقلاب هستند. تغییر مسیر دادن به دغدغه‌های (به حق) آنها و سیاسی کردن آن که از سوی برخی انجام می‌گیرد، خیانت به کشور است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.