چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / فرهنگی / موسیقی / فراخوان پنجمین جشنواره و جایزه«نوای خرّم» منتشر شد
فراخوان پنجمین جشنواره و جایزه«نوای خرّم» منتشر شد

همزمان با سالروز تولد زنده یاد همایون خرم،

فراخوان پنجمین جشنواره و جایزه«نوای خرّم» منتشر شد

دبیرخانه پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرّم ) همزمان با سالروز تولد این هنرمند فقید فراخوان نحوه حضور هنرمندان و گروه های متقاضی شرکت در این رویداد موسیقایی را منتشر کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز از اعلام روز شنبه انجمن موسیقی ایران، دبیرخانه پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرّم ) همزمان با سالروز تولد زنده یاد همایون خرم نوازنده و آهنگساز فقید موسیقی کشورمان فراخوان نحوه حضور هنرمندان و گروه های سنی متقاضی شرکت در این رویداد موسیقایی را منتشر کرد.
در متن این فراخوان با اشاره به برگزاری چهار دوره جشنواره نوای خرم آمده است: این جشنواره در طول چهار دوره گذشته همواره بر آن بوده‌ است که ضمن حفظ و گسترش فرهنگ اصیل و فاخر ایرانی، با هدف ارتقای سطح هنری و موسیقایی نسل جوان و استفاده از نمونه ها و الگوهای موجود در هنر ایرانی، گامی موثر در شکوفایی استعدادهای ناب کودکان و نوجوانان ایرانی بردارد.
برپایه این فراخوان، جشنواره نوای خرم با همیاری خانواده استاد همایون خرّم، «مؤسسه فرهنگی هنری رادنو اندیش» و همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزار می شود.
این فراخوان حاکی است: با هدف ارتقا و توسعه روزافزون جشنواره، نام دو آهنگساز جدید به فهرست هنرمندانی که ارسال آثار آنان برای شرکت در این جشنواره مجاز است، اضافه شده و تعداد این آهنگسازان به هشت نفر افزایش یافته است.
برپایه این فراخوان، نوازندگان تمامی سازها، خوانندگان و همچنین گروه‌های موسیقی کودک و نوجوان داوطلب (کمتر از ۱۸ سال) می‌توانند با اجرای یکی از تصانیف و یا قطعات بی‌کلام استادان روح‌الله خالقی، مجید وفادار، مهدی خالدی، علی تجویدی، همایون خرّم‌، حبیب‌الله بدیعی، پرویز یاحقی و اسدالله ملک که به شکل رسمی عرضه شده، به صورت تک‌خوانی، تک‌نوازی، هم‌خوانی، هم‌نوازی و گروه‌نوازی در این جشنواره شرکت نمایند.
علاقه مندان برای آگاهی از شرایط شرکت در جشنواره و فرستادن آثار خود می‌توانند به تارنمای ویژه این جشنواره به نشانی www.khorramfestival.com مراجعه نمایند.
فراهنگ** ۷۳۲۹ ** ۱۴۱۸

همچنین مطالعه کنید:

محمدرضا شجریان با نوای «ربنا» به خاک سپرده شد

به گزارش کسب و کار نیوز،مراسم تدفین پیکر استاد محمدرضا شجریان صبح امروز در محدوده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.