صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / سکان فجرسپاسی به وحید رضایی سپرده شد
سکان فجرسپاسی به وحید رضایی سپرده شد

سکان فجرسپاسی به وحید رضایی سپرده شد

وحید رضایی، به عنوان سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز انتخاب شد.

دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن و فجرسپاسی‎

به گزارش کسب و کار نیوز، وحید رضایی، کاپیتان سابق تیم فوتبال فجر شهید سپاسی به عنوان سر مربی این تیم انتخاب شد.

فصل پیش علی کلانتری سکان هدایت تیم فجر شهید سپاسی شیراز را عهده دار بود و امید به صعود را تا آخرین روزهای لیگ دسته یک، برای این تیم و طرفدارانش زنده نگه داشت.

مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی با تایید این خبر، قرارداد رضایی با این تیم را یک‌ساله اعلام و اضافه کرد: سعی کردیم بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنیم تا فجر فصل خوبی را داشته باشد.

سرهنگ پاسدار رسول فلاح اضافه کرد: برای مربیگری فجر شهید سپاسی، از افراد مختلف برنامه گرفتیم و در نهایت وحید رضایی مورد تایید هیئت مدیره باشگاه قرار گرفت.

فلاح در خصوص قرارداد رضایی با ذوب آهن نیز گفت: اصول حرفه‌ای را مد نظر داشتیم و ابتدا با آقای آذری مدیرعامل ذوب آهن در این خصوص مذاکره کردیم و با رضایت ایشان سراغ وحید رضایی رفتیم. این انتقال با تعامل مدیرکل ورزش و جوانان و هیات فوتبال فارس انجام شده است.

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی همچنین گفت: بعد از واگذاری تیم تراکتورسازی به بخش خصوصی، این تیم چند بازیکنش را از دست داد و اگر بازیکن سربازها هم از آن جدا می‌شدند، با توجه به محدودیت نقل و انتقال، شرایط دشواری پیدا می‌کرد، به همین دلیل قرار شد پنج سرباز بازیکن این تیم فصل، پیش رو هم با این تیم تبریزی کار را ادامه دهند اما فجر می‌تواند از دیگر بازیکنان سرباز حاضر در لیگ برتر استفاده کند.

فلاح خاطرنشان کرد که نقل و انتقال بازیکن سربازان حاضر در لیگ برتر به تیم فجر شهید سپاسی در حال انجام است و گفت: امسال شرایط لیگ یک سخت‌تر خواهد بود و اگر نمایندگان فارس در مجلس و اعضای شورای شهر حمایت کنند امکان انجام خریدهای خوبی وجود دارد.

مدیرعامل فجر شهید سپاسی گفت: بازیکنانی مانند مشایخ و جودکی با پایان خدمت سربازی از تیم جدا شده‌اند و امین شجاعیان نیز قرادادش به پایان رسیده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.