صفحه اصلی / فرهنگی / موسیقی / راه ‌یابی بیش از ۳۰۰ اثر به سومین جشنواره آواهای رضوی
راه ‌یابی بیش از ۳۰۰ اثر به سومین جشنواره آواهای رضوی

راه ‌یابی بیش از ۳۰۰ اثر به سومین جشنواره آواهای رضوی

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با اعلام پایان مهلت ارسال آثار سومین جشنواره آواها و نواهای رضوی، گفت: بیش از 300 اثر موسیقیایی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی به نقل از اعلام روز شنبه جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، محمد حسین اسماعیلی، افزود: این تعداد آثار با توجه به برگزاری دو دوره گذشته این جشنواره و استقبال چشمگیر هنرمندان حوزه موسیقی و همچنین تمدید پنج روزه دریافت آثار نشان دهنده ارادت و علاقه‌ مندی هنرمندان به ساحت نورانی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و فعالیت در حوزه رضوی است.
دبیر اجرایی سومین جشنواره آواها و نواهای رضوی خاطرنشان کرد: آثار دریافتی این دوره از جشنواره در دو بخش رقابتی شامل آهنگسازی، تنظیم و ساخت ملودی و بخش غیر رقابتی شامل، موسیقی ردیف دستگاهی، کرال و آکاپلا، موسیقی اقوام و نواحی مختلف ایران، مرور آثار و موسیقی ملل است که بیشترین حضور هنرمندان در بخش غیر رقابتی و در حوزه موسیقی اقوام و نواحی ایران به ثبت رسیده است.
اسماعیلی ابراز امیدواری کرد، سومین جشنواره آواها و نواهای رضوی با توجه به رشد قابل توجه و دریافت این تعداد آثار و همچنین برگزاری موفق آن در دو دوره گذشته، از مقبولیت خاصی در این دوره برخوردار است.
سومین جشنواره آواها و نواهای رضوی در دهه کرامت و همزمان با میلاد مسعود امام هشتم حضرت رضا (ع) در سطح استان تهران برگزار خواهد شد.
فراهنگ**۷۳۲۹ ** ۱۴۱۸

همچنین مطالعه کنید:

محمدرضا شجریان با نوای «ربنا» به خاک سپرده شد

به گزارش کسب و کار نیوز،مراسم تدفین پیکر استاد محمدرضا شجریان صبح امروز در محدوده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.