صفحه اصلی / اقتصادی / اقتصاد کلان / دولت برنامه­ ای برای افزایش ساعت کار کارکنان ندارد
دولت برنامه­ ای برای افزایش ساعت کار کارکنان ندارد

معاون رئیس جمهوری:

دولت برنامه­ ای برای افزایش ساعت کار کارکنان ندارد

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: موضوع افزایش ساعات کار هفتگی کارکنان در دولت مطرح نشده است و دولت نیز برنامه ای در این مورد ندارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، «جمشید انصاری»در پاسخ به سوالی در خصوص انتشار خبری پیرامون افزایش ساعات کار کارکنان دولت گفت: ساعت کار هفتگی کارکنان دولت به موجب قانون مدیریت خدمات کشوری به میزان ۴۴ ساعت در هفته تعیین شده و هرگونه تغییر در آن نیازمند اصلاح قانون است.
معاون رئیس جمهوری در توضیح خبر منتشر شده به نقل از رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در این مورد گفت: آنچه من در مصاحبه آقای نوبخت شنیدم، تاکید بر حضور بیشتر وزیران مدیران ارشد کشور برای پیشبرد امور در شرایط حساس کنونی بود و اشاره­ای به افزایش ساعت کار کارکنان دولت نداشت.
انصاری با اشاره به اینکه کارکنان دولت عوامل اصلی و موثر در اجرا و پیشبرد برنامه های دولت و اداره کشور هستند، همراهی و همدلی آنان در تحقق اهداف و ماموریت­های دولت را سرمایه بزرگ کشور دانست.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور تصریح کرد: دولت همواره به تلاش و اهتمام کارکنان و مدیران خود متکی بوده و مطمئن است در شرایط خاصی که کشور با آن مواجه است، تلاش افزون تر و همکاری بیشتر کارکنان دولت را در ارائه خدمات به مردم شاهد خواهیم بود.
اقتصام*۹۱۸۶*۲۰۲۵

همچنین مطالعه کنید:

سهم لوکس نشینان و سواران از مالیات در سال ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز ، مالکانی که ارزش املاک و خودروهای آنان بالاتر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.