صفحه اصلی / استان ها / خراسان شمالی / حضور ۱۳ شرکت بین‌المللی برای آشنایی با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بجنورد
حضور ۱۳ شرکت بین‌المللی برای آشنایی با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بجنورد

حضور ۱۳ شرکت بین‌المللی برای آشنایی با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بجنورد

دبیر کمیته سرمایه‌گذاری اجلاس جهانی شهرداران از حضور 13 شرکت بین‌المللی برای آشنایی با فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری در بجنورد خبر داد.

سرمایه گذاری / صنعت

دکتر «داود ندیم» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این‌که این شرکت ها در روزهای یازده و دوازدهم تیر ماه در بجنورد حضور خواهند یافت، گفت: بنا به دعوت مدیریت شهری بجنورد از تیم مدرسه سرمایه‌گذاری مشارکت طی ۶ ماه گذشته، این تیم در بجنورد مستقر و اقدام به انجام کارهایی کردند.

وی افزود: مطالعات چشم انداز ۲۰ ساله سرمایه گذاری بجنورد، تهیه سند استراتژی توسعه شهری، مطالعات EDF ، و برندینگ شهری اقدامات انجام شده طی این مدت بوده است.

ندیم با بیان اینکه این مطالعات به پایان رسیده است، ادامه داد: گزارش نهایی مطالعات طی این ماه به مدیران شهرداری اعلام خواهد شد.

وی اظهار کرد: از سوی دیگر در راستای انجام این اقدامات برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شد تا گروه‌های سرمایه‌گذاری از داخل و خارج کشور در این شهر حضور یابند و با فرصت‌های سرمایه‌گذاری آشنا شوند.

ندیم تصریح کرد: در گام نخست  یک تور سرمایه‌گذاری خارجی در ایران برگزار خواهد شد که با پیگیری‌های مقرر شد تا این تور در تاریخ یاد شده به مدت دو روز در مرکز این استان حضور یابند و سپس بعد از آن به استان‌های دیگر هم‌چون اهواز سفر خواهند کرد.

وی با اشاره به این‌که بجنورد در روزهای ۲۸ و ۲۹ تیرماه نیز شاهد حضور سرمایه‌گذاراران خارجی خواهد بود، گفت: در این اجلاس از شهرداری‌های سایر شهرهای استان نیز درخواست شده تا بسته‌های سرمایه‌گذاری خود را اعلام کنند.

به گفته دبیر کمیته سرمایه‌گذاری اجلاس جهانی شهرداران علاوه‌بر آن پنج دستگاه دیگر چون صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، فرهنگ و ارشاد و ورزش و جوانان نیز در این اجلاس حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این اجلاس در گام اول برقراری ارتباطات اولیه است و انعقاد برخی تفاهمات است که در جلسات بعدی از بررسی‌های بیشتر منجر به عقد قرارداد می‌شود.

ندیم با تأکید بر این‌که ۱۳ شرکتی که اعلام آمادگی کرده‌اند تا در یازدهم و دوازدهم در بجنورد حضور یابند جزو شرکت‌های بین‌المللی با برندهای خارجی هستند، گفت: حتی با انعقاد یک قرارداد با این شرکت‌ها،  شاهد تحول بزرگی در این شهر خواهیم بود.

وی شمار بسته‌های مشارکتی که شهرداری بجنورد اعلام کرده است را ۳۰ طرح بیان کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وضعیت فروش شیر

وقتی وضعیت فروش شیر از دامداران خراسان شمالی دوباره شیر تو شیر می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسینعلی حصاری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.