صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / «تیم رابینز» ترامپ هیولای کودکان است
«تیم رابینز» ترامپ هیولای کودکان است

انتقاد از رئیس جمهور وقت آمریکا

«تیم رابینز» ترامپ هیولای کودکان است

«تیم رابینز» همزمان با آغاز پنجاه و سومین جشنواره فیلم «کارلووی واری» به انتقاد از رئیس جمهور وقت آمریکا پرداخت.

«تیم رابینز» همزمان با آغاز پنجاه و سومین جشنواره فیلم «کارلووی واری» به انتقاد از رئیس جمهور وقت آمریکا پرداخت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا ، این بازیگر برنده اسکار که جایزه گوی بلورین جشنواره کارلووی واری را همزمان با آغاز این رویداد سینمایی دریافت کرد با انتقاد شدید از سیاست‌های جدید «دونالد ترامپ» در قبال کودکان مهاجر در این کشور، رییس جمهور آمریکا را هیولای شرم آور کودکان خواند.

سیاست اخیر دولت ترامپ برای جداسازی خانواده‌های مهاجر به منظور بازداشت والدین تا زمان لازم، رئیس‌جمهور آمریکا را به چالش کشانده است.

از زمان اجرای این سیاست در ماه مه سال جاری میلادی خانواده‌های بسیاری، تحت این سیاست از یکدیگر جدا شده‌اند. در حال حاضر حدود ۲۰۰۰ کودک جداشده از والدین شان تحت مراقبت دولت واشنگتن هستند.

«رابینز» ادامه داد: امروز افرادی معدود در قدرت می‌خواهند، آمریکا را به دهه ۱۹۵۰ میلادی بازگردانند اما این قُلدرها بدون ترس، هیچ قدرتی ندارند.

وی از فیلمسازان خواست برای حقیقت و داستان‌های قدرتمند بجنگند به جای آن که تسلیم عروسک‌های دست‌نشانده پروپاگاندا شوند و از هنرمندان نیز درخواست کرد مقاومت کنند، مقاومت کنند و مقاومت کنند.

«تیم رابینز» در طول ۴۰ سال فعالیت سینمایی حضور موفقی به عنوان بازیگر، کارگردان‌، نویسنده و تهیه کننده داشته است و برای بازی در فیلم معروف «رودخانه مرموز» به کارگردانی «کلینت ایستوود» در سال ۲۰۰۳ دو جایزه اسکار و گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل را به دست آورده است.

پنجاه و سومین جشنواره فیلم کارلووی واری از ۸ تا ۱۶ تیر/۲۹ ژوئن تا ۷ جولای در جمهوری چک برگزار خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

چند آمار جالب از متفاوت‌ترین گزارش سال

به گزارش کسب و کار نیوز، در این گزارش که در قالب ۲ برگه امتحانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.