صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / تبریز میزبان رویداد کارآفرینی استارتاپ ویکند
تبریز میزبان رویداد کارآفرینی استارتاپ ویکند

از 13 تا 15 تیرماه جاری برگزار می‌شود

تبریز میزبان رویداد کارآفرینی استارتاپ ویکند

رویداد کارآفرینی استارتاپ ویکند از 13 تا 15 تیرماه سال جاری در سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایلنا، این رویداد به همت معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان و مرکز آموزش عالی علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز و با حمایت سازمان تجاری سازی فناوری جهاد دانشگاهی و شرکت استارت آپی قونقا به مناسبت بزرگداشت رویداد تبریز ۲۰۱۸  برگزار می‌شود.

این رویداد ، فرصتی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان فراهم می کند تا در عرض ۵۴ ساعت کاری ضمن اشتراک‌گذاری طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه خود، شبکه‌سازی و تیم‌سازی، مهارت‌های کارآفرینی و فرآیند اجرایی سازی یک ایده تا کسب و کار و راه‌اندازی یک استارتاپ نوپا را در عمل آموخته و با کمک، مشاوره و نظارت مربیان متخصص، ایده نوآورانه خود را توسعه ‌بخشند.

بعد از اتمام استارتاپ، تیم های صاحب ایده و طرح می‌توانند برای جذب در مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی اقدام کنند و با استقرار در این مرکز از حمایت مادی و معنوی برای تجاری سازی ایده خود بهره مند شوند .

به گزارش ایلنا؛ پیشرفت و رشد در هر کاری با تنوع افکار و دیدگاه ها تحقق می یابد و عامل اصلی موفقیت در استارتاپ ها، ارائه‌پیشنهادهای متنوع توسط افراد است و باتوجه به اینکه استارتاپ‌ها دارای خاصیت خلاقیت و نوآوری هستند، اگر ایده ها در استارتاپ ها به مرحله رشد برسند، می تواند در حوزه اشتغال و اقتصاد تحول بزرگی به وجود آورد.

همچنین مطالعه کنید:

✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن)

✅گارگاه آموزشی آنلاین ✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن) ✅مدرس: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.