صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / بانک صادرات ایران گام های محکمی در کنترل ریسک منابع برداشته است
بانک صادرات ایران گام های محکمی در کنترل ریسک منابع برداشته است

بازرس کل امور بانک ها و بیمه سازمان بازرسی؛

بانک صادرات ایران گام های محکمی در کنترل ریسک منابع برداشته است

همایش مدیران شبکه بانک صادرات ایران با موضوع تاکید بر افزایش وصول مطالبات برگزار شد.

بانک صادرات ایران

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، مدیرعامل بانک صادرات ایران در این همایش، اولویتبندی و دقت در عمل به دستورالعملها را مهمترین عامل در وصول مطالبات غیرجاری عنوان کرد و گفت: برطرف شدن موانع و مشکلات در راستای وصول مطالبات بانک همواره مورد تاکید است و با وجود تمامی تنگناهای کلان اقتصادی، این موضوع پیگیری میشود.

حجتاله صیدی دریافت مطالبات معوق بانک را به عنوان یکی از برنامههای مهم اصلاح ساختاری بانک مورد توجه قرار داد و بر وصول آنها از راههای مسالمتآمیز و قانونی تاکید کرد. وی بکارگیری روشهای کارآمد در وصول مطالبات کلان را مهمترین دغدغه بانک عنوان و تصریح کرد: بانک صادرات ایران برای وصول مطالبات کلان از همه ظرفیتهای قانونی کشور استفاده خواهد کرد.

در این همایش که با حضور اعضای هیاتمدیره، معاونان، مدیران امور و مناطق و استانها و همچنین معاونان اعتباری آنها برگزار شد، سعید دهقان، بازرس کل امور بانکها و بیمه سازمان بازرسی کل کشور نیز در سخنانی، اهداف و برنامههای این سازمان را در یاری رساندن به بانکها و موسسات مالی برای هدایت دقیق منابع به بخشهای مولد واقعی اقتصاد، اشتغال و رونق اقتصادی تشریح کرد.

دهقان با بیان اینکه بانک صادرات ایران در ماههای اخیر، گامهای محکمی را در کنترل ریسک و مدیریت بهینه منابع برداشته است، گفت: تنها با برنامهریزی دقیق، کار و تلاش بیشتر میتوان ریسک مدیریت منابع را کاهش داد و سازمان بازرسی کل کشور با استفاده از دو مسئولیت مهم خود در چارچوب اصل ١٧۴ قانون اساسی یعنی «نظارت بر حسن جریان امور» و «اجرای صحیح قوانین» در تخصیص درست و کارآمد منابع، در کنار بانک صادرات ایران خواهد ایستاد.

وی افزایش مطالبات معوق را یکی از معضلات شبکه بانکی کشور دانست و آمادگی این سازمان را برای کمک به وصول مطالبات کلان بانک اعلام کرد.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.