صفحه اصلی / فرهنگی / کتاب و رسانه / استاد فرهنگی پیوند دهنده دو رشته مدیریت و ارتباطات است
استاد فرهنگی پیوند دهنده دو رشته مدیریت و ارتباطات است

رئیس دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه:

استاد فرهنگی پیوند دهنده دو رشته مدیریت و ارتباطات است

رئیس دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: استاد علی اکبر فرهنگی پیوند دهنده دو رشته مدیریت و ارتباطات و رسانه در ایران بوده و به این دلیل پدر علم مدیریت رسانه و چهره ماندگار این عرصه است.

به گزارش کسب و کار نیوز، حمید ضیایی پرور عصر شنبه در مراسم نکوداشت سالروز هفتاد و ششمین سال تولد استاد علی اکبر فرهنگی که با حضور اساتید و دانشجویان در کتابخانه ملی برگزار شد ضمن تبریک تولد ایشان گفت: استاد فرهنگی تنها یک استاد، معلم یا مولف نیست، بلکه شاگردانی که او در نیم قرن اخیر تربیت کرده است اکنون در رده های مختلف مدیریتی در کشور مشغول کار و فعالیت هستند.
وی با اشاره به ابعاد وجودی و ویژگی های شخصیتی استاد فرهنگی، مثبت نگری و صلح جویی و آرامش ذهنی را از خصوصیات بارز استاد برشمرد.
ضیایی پرور گفت: بررسی زندگی علمی و تحصیلی او نشان می دهد که روح جستجوگر و ناآرام و درعین حال خستگی ناپذیری دارد روحی که علیرغم گذشت بیش از نیم قرن از اتمام دوران تحصیلات کارشناسی او، هنوز پرتلاطم است.
وی همچنین افزود: استاد فرهنگی از مدیریت و ارتباطات شروع کرده و به ادبیات و تاریخ و جامعه شناسی سرزد و وارد عرصه عرفان و فلسفه هم شد.
ادامه دارد.
فراهنگ ۱۳۵۵ ** ۱۴۱۸

همچنین مطالعه کنید:

یک ایرانی رکورد جهانی طولانی ترین مستند ویدیویی از مسیر زندگی را ثبت کرد

احمدرضا شجاعی در این نشست خبری از ۲۰ سال سابقه مداوم فعالیت های خود و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.