صفحه اصلی / استان ها / اردبیل / آموزگاران ابتدایی تربیت بدنی را تدریس می‌کنند
آموزگاران ابتدایی تربیت بدنی را تدریس می‌کنند

معاون آموزش و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش:

آموزگاران ابتدایی تربیت بدنی را تدریس می‌کنند

‌معاون آموزش و منابع انسانی دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: با شکل‌گیری ستاد استانی آموزش معلمان ابتدایی در 6 پایه تحصیلی این مقطع در دستور کار قرار گرفته تا خود آموزگاران درس تربیت بدنی را تدریس کنند.

تربیت بدنی

‌به گزارش کسب و کار نیوز، ‌حمیدرضا محمدی در جشنواره در جشنواره علمی – تخصصی دبیران تربیت بدنی آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به کمبود معلمان تربیت بدنی ما برای سالتحصیلی آینده از آموزگاران پایه استفاده خواهیم کرد که قرار است در تابستان دوره‌های آموزشی برای آنها برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: در قالب این طرح قرار است آموزگاران پایه ابتدایی با اولویت مدارس دخترانه از این دوره‌های آموزشی بهره گرفته و خود را برای تدریس درس تربیت بدنی در سالتحصیلی آینده آماده کنند.
معاون آموزش و منابع انسانی دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: قرار است در مرحله اول آموزگاران پایه‌های اول، دوم و سوم و در مرحله دوم نیز آموزگاران پایه‌های چهارم، پنجم و ششم ضمن بهره‌مندی از مفاهیم این دوره آموزشی خود را برای تدریس درس تربیت بدنی آماده کنند.
محمدی گفت: برای سایر پایه‌های تحصیلی متوسطه اول و دوم نیز ما در سالتحصیلی پیشرو از فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و همچنین نفرات آموزش دیده استخدامی‌های جدید بهره خواهیم گرفت.
وی بیان کرد: ستاد استانی در ارتباط با جذب آموزگاران پایه برای درس تربیت بدنی شکل گرفته و ما سعی خواهیم کرد به صورت شهرستانی و منطقه‌ای و ناحیه‌ای برنامه‌های آموزشی را در تابستان برای آنها برگزار کنیم.
معاون آموزش و منابع انسانی دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: به منظور حفظ آمادگی جسمانی و بروزرسانی منابع علمی همه ساله رقابت‌های علمی – تخصصی معلمان تربیت بدنی در سه سطح شهرستان، استان و کشور برگزار می‌شود تا از برگزیدگان تجلیل کنیم.
محمدی با بیان اینکه این رقابت‌ها در دو بخش تئوری و عملی برگزار می‌شود، اظهار کرد: در بخش تئوری کتاب‌هایی را که معلمان در این حوزه تدریس می‌کنند به همراه کتاب راهنمای معلم و کمک‌های اولیه در قالب منابع مورد سنجش و آزمون مورد توجه قرار می‌دهیم.
وی افزود: در بخش عملی نیز معلمان در رقابت‌های فوتسال، هندبال، بسکتبال و آمادگی جسمانی با هم رقابت کرده و مجموع امتیازات آنها محاسبه و نفرات اول تا سوم معرفی می‌شوند.
معاون آموزش و منابع انسانی دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: استان اردبیل هفته اول شهریور ماه میزبان جشنواره علمی – تخصصی معلمان تربیت بدنی از ۳۲ استان کشور خواهند بود که از هر استان ۶ نفر شرکت کننده و یک نفر مربی و سرپرست حضور پیدا کرده و ما در اردبیل این رقابت‌ها را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آبگرم‌ سرعین

تعطیلی آبگرم‌های سرعین تا اطلاع ثانوی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسن حسن‌پور امروز هفتم اسفند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.