صفحه اصلی / اجتماعی / زنان و خانواده / طرح فراکسیون جوانان برای تشکیل مجدد سازمان جوانان

با منتفی شدن طرح تفکیک معاونت جوانان از وزارت ورزش اعلام شد

طرح فراکسیون جوانان برای تشکیل مجدد سازمان جوانان

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از منتفی شدن تفکیک معاونت جوانان از وزارت ورزش خبر داد.

محمدمهدی تندگویان

محمد مهدی تندگویان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه همزمان با رد لایحه تفکیک وزارت خانه صنعت و معدن، وزارت راه و شهرسازی و وزارت ورزش و جوانان، موضوع تشکیل سازمان جوانان نیز از دستور کار خارج شده است، گفت:  مطرح شدن موضوع تشکیل مجدد سازمان جوانان زیر مجموعه وزارت ورزش نیز از سوی فراکسیون جوانان یک طرح است که هنوز اعلام وصول نشده است.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر نمایندگان خودشان طرح تشکیل سازمان جوانان زیر مجموعه وزارت ورزش را پیشنهاد دهند و پیگیری کنند، تا زمانی که این طرح مراحل خودش را طی کند و به صحن علنی مجلس برسد حداقل یکسال طول خواهد کشید، چراکه در این حالت طرح باید مجدد در کمیسیونهای مربوطه بررسی شود، رای گیری شود و به صحن برود.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: به نظر می‌رسد تا پایان این دولت عملا وضعیت معاونت ساماندهی امور جوانان تغییر خاصی نخواهد کرد. در عمل موضوع تفکیک سازمان جوانان از وزارت ورزش و جوانان منتفی است؛ چرا که کل این لایحه رد شده است. ای کاش نمایندگان کلیات این لایحه را تایید می کردند و وارد جزییات می شدند و درباره تفکیک سازمان جوانان بحث می‌کردند؛ اما بدلیل آنکه کلیات لایحه رد شده، بنابراین کل این موضوع نیز منتفی شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«نبض» زندگی «معلولان» کُند می‌زند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،«قانون حمایت از حقوق معلولان» مصوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.