صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / دستگیری حدود ۶۰۰ آمریکایی معترض به سیاست‌های ترامپ علیه مهاجران
دستگیری حدود ۶۰۰ آمریکایی معترض به سیاست‌های ترامپ علیه مهاجران

دستگیری حدود ۶۰۰ آمریکایی معترض به سیاست‌های ترامپ علیه مهاجران

مقام‌های آمریکایی اعلام کردند صدها معترض زن در داخل ساختمان یک دفتر متعلق به سنای آمریکا علیه رفتار دولت دونالد ترامپ با خانواده‌های مهاجر تظاهرات کردند که با مداخله نیروهای پلیس کنگره آمریکا مواجه شده و مقام‌ها از تشکیل شدن حدود ۶۰۰ تن خبر دادند.

تظاهرات ضد ترامپ در آمریکا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه تایم این اعتراضات در حالی انجام شد که در سراسر آمریکا تظاهرات علیه سیاست دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور در جداسازی اعضای خانواده‌های مهاجران از یکدیگر برگزار شد.

معترضان اعلام کرده‌اند که قصد دارند فردا شنبه در سواحل آمریکا تظاهرات اعتراضی برگزار کنند.

گزارش شد که این زنان معترض خودشان را به صحن یک دفتر سنای آمریکا به نام دفتر هارت رسانده‌اند. آنها در این تظاهرات شعارهایی را سر داده و در عین حال با استقبال تعدادی از قانونگذاران سنا از اقدام خود که همه آنها دموکرات بودند، مواجه شدند.

بسیاری از این معترضان ملحفه‌های فویلی که در اختیار مهاجران جدا شده از خانواده‌هایشان در مراکز بازداشت مهاجران آمریکا گذاشته می‌شود را به طور نمادین به تن کرده بودند.

تحصن این زنان معترض توسط دو گروه لیبرال یکی به گروه ویمنز مارش و سنتر فور پاپیولار دموکراسی سازماندهی شد و بیش از دو ساعت به طول انجامید. پلیس کنگره آمریکا اعلام کرد حدود ۵۷۵ نفر از این معترضان متهم به تظاهرات غیرقانونی در داخل یک دفتر دولتی شدند.

پلیس همچنین گفت که این دستگیرشده‌ها بعد از طی یکسری پروسه‌های اداری آزاد شدند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.