صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / دانشور: قول مدال در جاکارتا نمی‌دهم/ وضعیت دلار و ویزا خیلی اذیتمان می‌کند
دانشور: قول مدال در جاکارتا نمی‌دهم/ وضعیت دلار و ویزا خیلی اذیتمان می‌کند

در آستانه بازی‌های آسیایی جاکارتا

دانشور: قول مدال در جاکارتا نمی‌دهم/ وضعیت دلار و ویزا خیلی اذیتمان می‌کند

قهرمان بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: رقبای ما شرایط تمرینی فوق‌العاده‌ای دارند اما با وضعیت فعلی دلار و ویزا خیلی اذیت می‌شویم.

دوچرخه سواری تیم اسپرینت

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد دانشور در مورد اینکه بهتر نبود رکابزنان برای بازی‌های آسیایی به جای حضور در کاپ‌های آسیایی مانند چهار سال پیش در مسابقات اروپایی شرکت می‌کردند، بیان کرد: حضور در مسابقات اروپایی می‌توانست کمک بیشتری کند و خوبی اروپا این بود که کشورها به هم نزدیک هستند و حتی برخی کشورها را با ماشین می‌توانستیم برویم اما برای گرفتن ویزا به مشکل برخوردیم از این رو باید در مسابقاتی که در قاره آسیا برگزار می‌شود، شرکت کنیم.

 او ادامه داد: رقبای ما شرایط تمرینی فوق‌العاده‌ای دارند برای نمونه ژاپن نفرات منتخب دنیا را آورده و دارند با هم تمرین می‌کنند که خیلی بر روی عملکردشان تاثیر می‌گذارد اما ما بودجه و امکانات کمتری داریم با این حال با توکل برخدا تلاش می‌کنیم دوباره در بازی‌های آسیایی شگفتی ایجاد کنیم.

دانشور با اشاره به این که توقع از او برای کسب مدال دوچرخه سواری بازی‌های آسیایی بالاست، تاکید کرد: توقع بالاست اما توقع باید نسبت به زیرساخت‌هایی باشد که برای ما فراهم شده است. ما از مدال طلا بدمان نمی‌آید و ۱۰۰ درصد آرزویمان این است که موفق شویم اما داریم با شرایطی که مهیا است، کار می‌کنیم. شرایطی تمرینی نسبتا خوبی داریم اما با این وضعیت فعلی دلار و ویزا، خیلی اذیت می‌شویم.

قهرمان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ در پاسخ به این پرسش که چهار سال برای ثابت کردن خود انگیزه زیادی داشت و اکنون نیز انگیزه چهارسال قبل خود را دارد یا خیر، تصریح کرد: انگیزه‌ام بیشتر شده است تا دوباره خودم را در آسیا تثبیت کنم اما کار سختی است. قول مدال نمی‌توانم بدهم با این حال تمام تلاشم را با تمام وجود می‌کنم. واقعا سطح دوچرخه سواری سرعت آسیا بالا رفته به طوری که رکابزنان آسیایی در قهرمانی جهان و کاپ‌های جهانی عنوان‌دار هستند.

او در مورد وضعیت جسمی خود پس از در رفتگی‌هایی که داشت، گفت: یک ماه پیش مصدومیتم بیشتر بود چون تمرینات سنگین بدنسازی داشتم که آسیب دیدگی‌ام را تشدید می‌کرد اما الان بهتر می‌توانم روی دوچرخه کار کنم. کاپ ژاپن را هم پیش رو دارم که با آمادگی کامل نمی‌روم چون نتیجه‌اش مهم نیست و جنبه تمرینی و تجربی دارد.

رکابزن سرعتی ایران در مورد نرسیدن دوچرخه‌های جدید و تجهیزات نیز گفت: طبق صحبتی که شده ما بعد از کاپ ژاپن به مالزی می‌رویم و همانجا دوچرخه‌ها به دستمان می‌رسد. حتی اگر ۳۰-۴۰ روز قبل از بازی‌های آسیایی دوچرخه‌ها به دستمان برسد نیز خوب است و می‌توانیم با آنها هماهنگ شویم.

 انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.