صفحه اصلی / سیاسی / دولت / آیت‌الله سبحانی: باید اختلاف سلایق را کنار گذاشت
آیت‌الله سبحانی: باید اختلاف سلایق را کنار گذاشت

در دیدار با رئیس دفتر رئیس‌جمهور؛

آیت‌الله سبحانی: باید اختلاف سلایق را کنار گذاشت

آیت‌الله سبحانی پنج‌شنبه شب در دیدار رئیس دفتر رئیس جمهور با ابلاغ سلام به روحانی، گفت: در وضعیت جدیدی که برای کشور پیش آمده است، باید تلاش کنیم با حفظ وحدت مردم را بیش از پیش به آینده امیدوار کنیم که لازمه این مهم تأمین رضایت و مطالبات عامه مردم است.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، این مرجع تقلید افزود: ما در نظام جمهوری اسلامی همه سرنشینان یک کشتی هستیم و سرنوشت واحدی داریم؛ لذا باید اختلاف سلایق را کنار گذاشته و اگر مسأله‌ای وجود دارد نیز با گفت‌وگو حل و فصل شود.

آیت‌الله سبحانی اظهار کرد: مشکلات امروز پیش‌روی نظام بیشتر از مشکلات سال‌های اول انقلاب و زمان جنگ نیس، اما باید برای عبور از این مشکلات سطح وحدت و همدلی بین مردم و نظام به سطح انسجام کشور در سال‌های اول انقلاب برسد که یک نکته بسیار مهم در وضعیت کنونی این است که با سوءاستفاده‌کنندگان از اوضاع امروز و مفسدان اقتصادی برخورد قانونی قاطع داشته باشیم.

او با درخواست ابلاغ سلام به رئیس‌جمهور، تصریح کرد: به خوبی می‌دانم که آقای روحانی و همکارانشان در دولت یکی از سخت‌ترین دوران ریاست جمهوری در کشور را تجربه می‌کنند اما یقیناً اگر با مفسدان اقتصادی قاطعانه مقابله کنند و اخبار آن را به اطلاع مردم برسانند، مردم به آینده امیدوار شده و قدردان دولت خواهند بود و جنگ روانی دشمن نیز هر قدر هم که شدید باشد، خنثی خواهد شد.

محمود واعظی نیز در این دیدار با ابلاغ سلام رئیس‌جمهور به آیت‌الله سبحانی، گفت: دولت جدید آمریکا اقدامات عجیب و غریب و خارج از قاعده ای انجام می‌دهد که یکی از آنها یعنی خروج از برجام است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور افزود: آمریکایی‌ها امروز به دنبال جلب همراهی دیگر کشورها برای اعمال فشار و بازگرداندن تحریم‌ها، علیه جمهوری اسلامی هستند و البته دولت نیز به دنبال طراحی و اجرای تمهیدات لازم برای مقابله با آثار جنگ اقتصادی علیه کشور است.

واعظی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص همگرایی و انسجام قوا در اتخاذ سیاست‌ها و برنامه‌های کلی کشور، تصریح کرد: در جلسات سران قوا تصمیم گرفته شد که مقتدرانه در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکایی‌ها ایستادگی کنیم که یکی از مهم‌ترین الزامات موفقیت این ایستادگی کنار گذاشتن اختلافات و مسایل حزبی و جناحی است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران از رهبری آگاه و هوشمند برخوردار است که بهترین کمک به دولت و نظام و مایه قوام اتحاد در کشور بین مردم و حکومت و مسئولان با یکدیگر است و باید با تکیه بر درایت رهبری معظم انقلاب و حفظ اتحاد مانع از مخابره شدن چندصدایی از ایران به جهان شویم، تا دشمنان از تداوم دشمنی‌های خود مأیوس شوند.

واعظی گفت: دولت همه تلاش خود را برای برقراری ارتباط نزدیک‌تر با مردم و پیگیری و تأمین مطالبات آنها به کار خواهد گرفت و البته در این راستا به طور جدی نیازمند حمایت مراجع، روحانیون و حوزه‌های علمیه است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

دولت مسئله اشتغال را با جدیت دنبال می‌کند/آمار بیکاری کاهشی است

به گزارش کسب و کار نیوز، «آیت الله سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور در جشن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.