صفحه اصلی / استان ها / اصفهان / یک کارگاه حلاجی در راوند کاشان طعمه حریق شد
یک کارگاه حلاجی در راوند کاشان طعمه حریق شد

یک کارگاه حلاجی در راوند کاشان طعمه حریق شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: مأموران این سازمان موفق به کنترل و خاموش کردن حادثه آتش‌سوزی در یک واحد کارگاه حلاجی الیاف در منطقه راوند شدند.

آتش سوزی

«محمد مسعود چایچی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: باتوجه به گسترده بودن حجم این آتش‌سوزی، تیم‌های امداد و نجات از ایستگاه‌های  سه و چهار این سازمان به ظرفیت شش نیرو امدادی و دو خودروی عملیاتی به محل حادثه اعزام شده و مانع از گسترش و سرایت آتش به ساختمان ها و باغات  همجوار شدند.

وی افزود: در این  آتش‌سوزی  کارگر این کارگاه که در تلاش بود با  اقدام‌های اولیه خود، آتش را  خاموش کند، دچار سوختگی  شده بود که با حضور عوامل اورژانس  به بیمارستان منتقل شد .

رئیس  سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان هم‌چنین از نجات کودک سه ساله توسط مأموران آتش‌نشانی خبر داد و گفت: این پسر بچه، اقدام به قفل در اتاق از داخل کرده بود که به علت ناتوانی در بازکردن قفل،  در اتاق محبوس شده بود.

چایچی تصریح کرد: پس از دریافت تماس مردمی، نیروهای  تیم امداد نجات سازمان آتش نشانی با استقرار تجهیزات صعود از ارتفاع  خود را به طبقه چهارم این ساختمان رسانده و پس از ورود به منزل، پسر بچه را  در کمال صحت و سلامت به خانواده وی تحویل دادند.

وی یادآور شد: تنها گذاشتن کودک، یکی از مهمترین علت‌های آسیب جسمانی و اتفاق ناگوار برای کودکان است، که در نبود والدین به سراغ رفتارهای خطرآفرین چون روشن کردن آتش، کار با وسائل برقی و … می‌روند و چون توانایی‌ لازم برای مقابله با خطر و یا متوقف کردن حادثه را ندارند، بیشتر آسیب دیده و حتی جان خود را از دست می‌دهند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

استادان نمونه کشوری

اساتید اصفهان در میان استادان نمونه کشوری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از میان ۱۶ استاد برجسته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.