صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / ملی‌پوش پارالمپیکی پرتاب دیسک: با مربی بلاروسی تمرین می‌کنیم
ملی‌پوش پارالمپیکی پرتاب دیسک: با مربی بلاروسی تمرین می‌کنیم

ملی‌پوش پارالمپیکی پرتاب دیسک: با مربی بلاروسی تمرین می‌کنیم

دارنده نشان برنز پرتاب دیسک پارالمپیک لندن و طلای پاراآسیایی گوانگ‌ژو و اینچئون کلاس ۴۴F گفت: بر اثر تمرین در خرم‌آباد دیسک‌های پرتاب شکسته می‌شوند!

فرزاد سپهوند

فرزاد سپهوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: حدود یک هفته است که دوباره تمریناتم را در مجموعه آفتاب تهران و زیرنظر مربی بلاروسی شروع کرده‌ام.

وی با اشاره به اینکه از آبان سال پیش به تهران آمده‌ام و با مربی خارجی تمرین می‌کنم، ادامه داد: در آکادمی اسکان داریم و خدا را شکر شرایط خیلی خوب است و مشکلی نداریم.
سپهوند با بیان اینکه در نخستین مرحله رکوردگیری، سهمیه بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا کسب کرده‌ام، افزود: به دنبال کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال در جاکارتا هستم و تلاش می‌کنم مدال طلای اینچئون و گوانگ‌ژو را تکرار کنم.
این ورزشکار لرستانی با اشاره به اینکه چند وقت اخیر در خرم‌آباد تمرین کرده‌ام، یادآور شد: زمین پرتاب‌های مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد قبلاً به طور «خود رو» چمن می‌آورد و برای اینکه آن را چمن ‌کنند، متأسفانه خاکی شده و تمرین در آن سبب می‌شود دیسک‌ها و نیزه‌ها شکسته شوند. چند روزی که در خرم‌آباد تمرین کردم، دو دیسک پرتاب شکست.
وی تأکید کرد: وقتی زمین چمن نباشد، دیسک می‌شکند و اگر بخواهم دیسک خوبی براساس وزن خریداری کنم، حداقل ۵۰ میلیون ریال نیاز دارم.
سپهوند بیان کرد: برای رسیدن به اهداف‌مان به امکانات خوبی نیاز داریم که خوشبختانه در اردوی تهران، فدراسیون این شرایط را فراهم کرده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.